ساعت کاری ادارات در استان یزد شناور شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از شناور شدن ساعت کار ادارات در هفته اول مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، محمدجواد ابوالحسینی اظهار کرد: با توجه به هم‌زمانی آغاز مدارس با افزایش ترافیک در سطح خیابان‌های خصوصاً شهر یزد خواهیم بود، تصمیم‌هایی گرفته شده است.

وی افزود: خط‌کشی معابر پیاده در محل‌های عبور دانش آموزان و افزایش علائم ایمنی و ترافیکی در محدوده مدارس، احداث سرعت‌کاه در برابر مدارس واقع در معابر اصلی و قراردادن اقلام ترافیکی خاص برای پلیس مدرسه در اختیار مدارس برای توقف خودروها در هنگام عبور دانش‌آموزان از این موارد است.

معاون استاندار یزد با اشاره به‌رایگان بودن استفاده از اتوبوس شهری در هفته اول مهر گفت: یکی دیگر از تدابیر ایست که ساعت کاری ادارات به جز نهادهای ضروری نظیر بانک‌ها، مدارس و مراکز درمانی به‌صورت شناور شده است.

ابوالحسینی ادامه داد: کارمندان می‌توانند از ساعت ۷ تا ۹ در ادارات حضور یابند و باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که خللی در خدمت‌رسانی ایجاد نشود.

وی استقبال از سرویس مدارس را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: بیش از ۸۵ درصد مدارس در این زمینه ساماندهی شده و به مدارسی که تاکنون به‌صورت کامل ساماندهی نشده، اجازه داده شده تا ظرفیت باقیمانده را در روزهای آخر شهریور تکمیل کنند.

معاون استاندار یزد درباره عملیات عمرانی در میدان صاحب‌الزمان خاطرنشان کرد: شهرداری وعده داده است تا این مسیر ظرف یکی دو روز آینده بازگشایی شود.

کد خبر 791374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.