ساخت ۶۰۰ کلاس درس طی ۳ سال گذشته در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: طی ۳ سال گذشته در استان کرمانشاه ۱۹۳ مدرسه با ۶۰۰ کلاس درس و فضای آموزشی اضافه و ۱۰۷ مدرسه کانکسی هم جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز _چهارشنبه بیست و هشتم شهریور_ در افتتاحیه مدرسه ۱۵ کلاسه در جوانرود، اظهار کرد: خلقت برای تربیت انسان است که در دین اسلام، تربیت و رساندن انسان به سعادت را برای ما به‌عنوان هدف متعالی معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه علم و علم‌آموزی مسئله ساده‌ای نیست، افزود: همه اتفاقاتی که در مسیر علم اتفاق می‌افتد برای تربیت و حرکت در مسیر زندگی مثبت است.

استاندار کرمانشاه انتقال علم به نسل‌های بعد در جهت ساخت جامعه موفق را مهم دانست و تصریح کرد: در آستانه سال تحصیلی و افتتاح مدرسه امام رضا (ع) شاهد خیرات و برکات در شهر شهیدپرور جوانرود هستیم که دلیل آن مقام علم، علم‌آموزی و جایگاه تقویت نسل است.

وی با بیان اینکه باید تمرکز ویژه‌ای بر فهم، فکر، فرهنگ و دین مردم در جامعه شود، گفت: آنچه ما را دور هم جمع کرده خدمت‌رسانی در یک امر بسیار مهم و با ارزش است که نام امام رضا (ع) نخ تسبیح این امر مبارک است؛ برای گسترش این امور در هیچ زمانی نباید از مسئله علم‌آموزی غافل شویم.

صحرایی تأکید کرد: در هیچ برهه زمانی از تربیت نسل و فرزندان نباید غافل شد همه تلاش‌های که انجام می‌شود برای فرزندانمان معنادار شود.

وی در ادامه اضافه کرد: طی ۳ سال گذشته در استان کرمانشاه ۱۹۳ مدرسه با ۶۰۰ کلاس درس و فضای آموزشی اضافه و ۱۰۷ مدرسه کانکسی هم جمع‌آوری شده است. این آمار طی سه سال قابل قبول است گرچه این آمارها همچنان باید بیشتر شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه ۵۳ میلیارد تومان در سال گذشته صرف اصلاح سیستم گرمایشی مدارس شده است، تصریح کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان به همت خیرین در جهت ساخت مدارس و ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر صرف وسایل و تجهیزات اداری مدارس‌، هنرستان‌ها و فضاهای علمی فرهنگی شده است.

کد خبر 791331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.