ماجرای خودروهایی که در شهرضا گازوئیل زدند و زمین‌گیر شدند

شب گذشته جایگاه سوخت بنزین و گازوئیل محور شهرضا- آباده آماده دریافت حدود ۳۰ هزار لیتر گازوئیل بوده و کارگر جایگاه سوخت به اشتباه گازوئیل را در مخازن بنزین تخلیه می‌کند و خودروها در این جایگاه سوخت‌گیری اشتباه انجام داده‌اند که منجر به در راه ماندن این خودروها شده است.

منصور شیشه فروش در رابطه با جزئیات اشتباه شب گذشته جایگاه سوخت شهرضا_ آباده به خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شب گذشته جایگاه سوخت بنزین و گازوئیل محور شهرضا-آباده آماده دریافت حدود ۳۰ هزار لیتر گازوئیل بوده و کارگر جایگاه سوخت به اشتباه گازوئیل را در مخازن بنزین تخلیه می‌کند و خودروها در این جایگاه سوخت‌گیری اشتباه انجام داده‌اند که منجر به در راه ماندن این خودروها شده است.

وی افزود: بلافاصله پس از این اتفاق، جایگاه‌دار موظف به پیگیری شد و تعدادی ماشین‌های یدک کش مسئول برگرداندن خودروها به جایگاه شدند همچنین جایگاه‌دار باید خسارت تعمیرات این خودروها را برعهده بگیرد و انجام دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تیم‌های بازرسی برای پیگیر این اتفاق به جایگاه سوخت ارسال کرد تا علت‌یابی انجام دهند و در حال حاضر جایگاه در بخش بنزین سوخت ارائه نمی‌دهد تا مخازن شستشو شوند و مجدد بنزین در این مخازن تخلیه شود.

شیشه فروش با تاکید بر اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی باید به عنوان متولی نظارت مستمر بر عملکرد جایگاه‌های سوخت بنزین، گازوئیل و سی ان جی داشته باشد و آموزش دوره‌ای در مورد الزامات ایمنی جایگاه برای تمام عوامل اجرایی برگزار کند، ادامه داد: متولیان جایگاه‌های سوخت نیز باید نظارت کافی داشته باشند و آموزش‌های دوره‌ای تخصصی و عمومی برای کارکنان خود برگزار کنند.

وی عنوان کرد: به تانکرها نیز رعایت آئین نامه‌های حمل و نقل مواد سوختی را ابلاغ کردیم، به توصیه‌های پلیس توجه کنند، از مسیرهای مشخص شده عبور کنند، در شهرها توقف زیاد کنند و مسائل ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش ایمنا، در اتفاق شب گذشته، حدود ۵۰ تا ۶۰ خودرو به‌جای بنزین از گازوئیل استفاده کردند و ۳۰ هزار لیتر گازوئیل نیز در مخازن بنزین تخلیه شد.

کد خبر 791265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.