جلوگیری از ۵۷۰ ساخت و ساز غیر مجاز در حوزه شهرداری منطقه ۳ تبریز

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ تبریز از اجرای حکم تخریب، معرفی به ماده صد برای بیش از ۵۷۰ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده این منطقه طی ۶ ماه اول سال جاری خبر داد و گفت: طی این مدت بیش از ۵۷ پرونده تخلفات ساختمانی توسط این معاونت به کمیسیون ماده صد معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، محمد کاویانی ظهر امروز _چهارشنبه بیست و هشتم شهریور_ در بازدید از حوزه منطقه ۳ تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: تعداد پرونده‌های بررسی شده، تشکیل یافته و ارجاع شده به کمیسیون ماده صد شهرداری کلان شهر تبریز توسط معاونت خدمات شهری منطقه ۳ تا مرداد ماه، ۵۷ فقره بوده است. بیشتر این پرونده‌ها، شامل مواردی خاص از جمله جریمه، اعاده به حالت اولیه و قلع بنا می‌شود.

وی افزود: همچنین طی این مدت از ۴۱۳ فقره ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری به عمل آمده است که در طول مدت مشابه ۴۳ مورد ساخت و ساز تخریب و به حالت اولیه اعاده داده شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۳ تبریز با اشاره به دیدار شبانه و ارزیابی عملکرد این معاونت با حضور معاون، جانشین و کارشناسان معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز، گفت: با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت، بهبود کیفیت خدمت رسانی به شهروندان و رفع کاستی‌ها و نقاط ضعف خدمت رسانی، عملکرد این معاونت مورد ارزیابی قرار گرفت.

کاویانی همچنین ادامه داد: وضعیت جمع‌آوری پسماند و تنظیف، لایروبی کانال‌ها و جوب‌ها، ساماندهی باکس‌ها و شست و شو و گندزدایی و آهک پاشی، لکه‌گیری و چاله زدایی، زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب، پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، سد معبر مغازه‌ای و خودرویی، حذف موانع فیزیکی، جمع‌آوری مصالح ساختمانی، امحا آگهی و دیوار نوشته و اجرای طرح‌های نقاشی و زیباسازی و همچنین رسیدگی به وضعیت روشنایی زیرگذرها و روگذرها از مهم‌ترین آیتم‌های بود که در این دور مورد ارزیابی قرار گرفت.

کد خبر 791261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.