شهرداری زنجان وارد فاز فسادستیزی شده است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شهرداری زنجان وارد فاز فسادستیزی شده است و توفیقات خوبی در این زمینه کسب کرده است.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: فسادستیزی و شفافیت و ظهور و بروز عملکرد در شهر از اولویت‌های شورای اسلامی ششم شهر زنجان است و در این خصوص با جدیت عمل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری یک مجموعه بسیار بزرگی است که در همه بخش‌ها فعالیت دارد، افزود: البته با این حال مجموعه شورای شهر و شهرداری وارد برخورد با تخلفات شده و در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اخیراً چند مورد تخلفاتی در شهرداری زنجان کشف شده است که در حال رسیدگی در مراجع قضائی است، گفت: این اقدامات با همکاری حراست شهرداری و بازرسی صورت گرفته که قابل تقدیر است.

مرادلو با اشاره به اینکه مدیران ارشد شهرداری از جمله شخص شهردار نیز به بحث فسادستیزی تاکید بسیار دارند، افزود: همین همراهی مسئولان ارشد شهرداری موجب پیشبرد بهتر امور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر نیز در این زمینه بیکار نبوده است، گفت: برخی از معاملات شهری به خاطر همین تخلفات متوقف شده و کلاً اجرایی نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: یکی از مهمترین رویکردهای شورای اسلامی شهر مبارزه با فساد و کوتاه کردن دست افرادی است که با سوءاستفاده احتمالی از رانت بخواهند مسیر شهرداری را به انحراف بکشند که در این راستا نیازمند کمک شهرداری هستیم.

کد خبر 791203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.