مدیریت شهری جبهه اصلی خدمت‌رسانی به‌منظور ایجاد رضایتمندی مردم است

شهردار شیراز گفت: شهرداری جبهه اصلی خدمت‌رسانی به‌منظور ساختن شهری درخور شهروندان و ایجاد رضایتمندی مردم است که با تلاش شبانه‌روزی سعی خواهیم کرد تا این خدمت‌رسانی را با تلألؤ یاد شهدا گره بزنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در جلسه شورای معاونان شهرداری شیراز که با حضور جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس، برگزار شد، اظهار کرد: استان فارس ریاست دو کمیته تبلیغات، فضاسازی و برگزاری دومین کنگره ملی ۱۵۰۰۰ شهید را بر عهده دارد.

وی همچنین با اشاره به بهره‌برداری از پروژه بزرگ‌مقیاس محور شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی هم‌زمان با برگزاری این کنگره ملی که محور جنوبی آن در دهه فجر گذشته به افتتاح رسیده بود، افزود: این ابر پروژه که نقش به‌سزایی در کاهش و تسهیل ترافیک در محور شمال- غربی شیراز است، در راستای بسته ۱۰۰ همتی افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهرداری شیراز است.

شهردار کلان‌شهر شیراز بابیان اینکه باید در مسیر شهدا گام برداریم، تصریح کرد: شهرداری جبهه اصلی خدمت‌رسانی به‌منظور ساختن شهری درخور شهروندان و ایجاد رضایتمندی مردم است که با تلاش شبانه‌روزی سعی خواهیم کرد تا این خدمت‌رسانی را با تلألؤ یاد شهدا گره بزنیم.

در این جلسه سرتیپ هاشم جمالی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس و دبیر اجرایی دومین کنگره ملی شهدای استان فارس نیز که در این جلسه حضور داشت، به بررسی اقدامات مدیریت شهری در راستای برگزاری دومین کنگره بزرگ ۱۵۰۰۰ شهید فارس پرداخت.

وی با تقدیر از اقدامات مدیریت شهری در دو کمیته تبلیغات، فضاسازی و برگزاری دومین کنگره ملی ۱۵۰۰۰ شهید فارس ابراز امیدواری کرد: با هم‌دلی و هم‌افزایی صورت گرفته، شاهد برگزاری کنگره‌ای در شأن شهدا باشیم.

کد خبر 791197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.