آمادگی کامل حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهری مشهد هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از آمادگی کامل حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهری هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد.

مجید نژادحسین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، با بیان اینکه هم‌زمان با بازگشایی مدارس معمولاً در ساعات آغازین صبح شاهد ترافیک نسبتاً سنگین و نقطه‌ای در برخی از معابر سطح شهر هستیم، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس راهور مشهد مقدس به صورت دقیق، محل‌های سنواتی شناسایی شده است.

وی افزود: اصلاح هندسی این بخش از معابر در حال اجراست و همچنین سازمان‌های متولی در حوزه معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد مقدس با توجه با آغاز سال تحصیلی جدید در خصوص ساماندهی ناوگان باری سنگین و سبک و خودروهای تحت نظارت با دقت عمل بیشتر اقدام خواهد کرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های والدین گرامی در ابتدای مهر، سرویس مدارس است، گفت: با تدابیر اتخاذ شده و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی امیدواریم بتوانیم در ابتدای مهر با کمترین مشکل، هماهنگی بین دانش‌آموزان، سرویس مدارس و دستگاه‌های خدمات‌رسان را سپری کنیم.

نژادحسین تصریح کرد: از سوی دیگر با توجه به ضرورت خدمات‌رسانی شایسته توسط سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اقدامات لازم برای آراستگی ظاهری اتوبوس‌ها شامل نظافت داخل اتوبوس، رفع نقص ظاهری، فنی و سایر موارد مورد نظر در حال انجام است.

وی افزود: همچنین با توجه به درخواست‌های شهروندان محترم، سرویس‌دهی خطوط کارگری به صورت فوق‌العاده آغاز خواهد شد تا شاهد کاهش ترافیک مسافر در ساعات ابتدایی استفاده دانش‌آموزان از خدمات ناوگان باشیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، در ۳۰ نقطه از محل‌های پرتراکم دانش‌آموزشی در سطح شهر، ویژه دانش‌آموزان دختر توسط ۳۳ خط شهری سرویس‌دهی ویژه صورت خواهد پذیرفت.

نژادحسین در پایان گفت: برهمین اساس با توجه به ضرورت رعایت نکات ایمنی در حمل‌ونقل همگانی، اخذ معاینه فنی ناوگان اتوبوسرانی، آماده‌باش امدادهای سیار و پایگاه‌های تعمیرات ثابت، انجام سرویس‌های میان دوره‌ای ناوگان، نظارت بر توقف نکردن ناوگان در پایانه‌ها حدفاصل ساعت ۶:۰۰ تا ۸:۰۰ صبح و به‌کارگیری حداکثری ناوگان از جمله سایر اقداماتی به شمار می‌رود که برای استقبال از مهر برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 791192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.