به‌روزرسانی و افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلف و نظارت تصویری شهر اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان به‌روزرسانی و افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلف و نظارت تصویری را کار بزرگی دانست و گفت: با این اقدام کمتر شاهد سرعت‌های غیر مجاز خواهیم بود، زیرا در مرکز مانیتورینگ به صورت روزانه مدیریت سرعت انجام و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سرهنگ اصغر زارع امروز _چهارشنبه بیست‌وهشتم شهریور_ در سی‌ونهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» و آئین آغاز فعالیت ستاد مهر شهر اصفهان و رونمایی از تجهیزات جدید ترافیکی اظهار کرد: شهر اصفهان دارای چالش‌های ترافیکی همچون ترافیک زمانی و مکانی و اصناف ترافیک‌زا است، در این راستا تخلفاتی همچون توقف دوبل، مسدود کردن راستگرد تقاطع‌ها از جمله معضلات شهرهای بزرگ است.

وی با تقدیر از شهرداری اصفهان که در یک سال گذشته اقدامات خوب، زیربنایی و ماندگاری را در این حوزه انجام داده است، گفت: از جمله آن می‌توان به احداث مرکز کنترل ترافیک راهور اشاره کرد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه هوشمند ثبت تخلفات که بسیار راهگشا است، گفت: احداث سه ایستگاه برای پلیس راهور، تحویل ۲۱ دستگاه موتورسیکلت به ناوگان راهور، تجهیز ۲۵ نقطه به سایه‌بان از دیگر اقدامات خوبی بوده که شهرداری اجرا کرده است.

زارع ادامه داد: با هوشمند شدن نظارت‌ها، حضور پلیس در همه نقاط ضرورت ندارد، البته در ۷ نقطه شهر که جزو تقاطع‌های مهم شهر است، نیروهای ما همیشه حضور دارند.

وی با بیان اینکه کنترل‌ها در حوزه ناوگان بار هوشمند شده است، افزود: اگر ناوگان باری کنترل نشود، می‌تواند به زیر ساخت‌های شهری صدمه بزند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان به‌روزرسانی و افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلف و نظارت تصویری را کار بزرگی دانست و یادآور شد: با این اقدام کمتر شاهد سرعت‌های بی‌مهابا و غیر مجاز خواهیم بود، زیرا در مرکز مانیتورینگ به صورت روزانه مدیریت سرعت انجام و با متخلفان برخورد می‌شود.

زارع ادامه داد: نصب نیوجرسی در بزرگراه‌ها کار بزرگی است که تحقق یافت و آن میزان که مهندسی ترافیک تأثیرگذار است، هیچ‌کدام از مؤلفه‌های ترافیکی آن تأثیر را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در موضوع ایمنی عابر پیاده کار خلاقانه بوده است که نمونه آن را در کشور نداشتیم.

کد خبر 791118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.