اتوبوسرانی اصفهان با ۹۰۸ دستگاه اتوبوس به استقبال مهر می‌رود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: ۹۰۸ دستگاه اتوبوس در ماه مهر و سال تحصیلی جدید آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، داوود بحیرایی امروز _چهارشنبه بیست‌وهشتم شهریور_ در بازدید از توقفگاه شهید مهرابی تعداد ناوگان آماده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان برای خدمت‌رسانی در مهر سال جاری اظهار کرد: در حال حاضر ۸۰۴ دستگاه اتوبوس فعال در بخش‌های خصوصی و دولتی، ۸۰ دستگاه اتوبوس تعمیر شده، ۸ دستگاه ناوگان بازسازی شده و ۱۶ دستگاه ون آماده خدمت‌رسانی است.

وی افزود: در مجموع ۹۰۸ دستگاه اتوبوس در ماه مهر آماده خدمت‌رسانی است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای نوسازی ناوگان اتوبوس برای استقبال از ماه مهر تاکید کرد: در این راستا ترمیم و رنگ‌آمیزی ۱۳ دستگاه اتوبوس دو کابین در خط یک اتوبوس تندرو انجام شده است.

بحیرایی با اشاره به شفاف‌سازی کاسه چراغ جلو اتوبوس در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر گفت: از مزایای این اقدام می‌توان به افزایش ایمنی عابران، مسافران و راننده، کاهش هزینه خرید کاسه چراغ به ارزش پنج میلیون تومان و استفاده از کیت بالای کاسه چراغ‌های فابریک نسبت به نمونه‌های موجود در بازار اشاره کرد.

وی ادامه داد: در راستای استقبال از سال تحصیلی جدید اقدامات دیگری از جمله بازسازی کامل ۱۴ دستگاه اتوبوس باقی‌مانده از مجموع ۲۰ دستگاه و بازسازی و تعویض اتاق دو دستگاه اتوبوس فرسوده امداد انجام شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان خاطرنشان کرد: طرح تعویض چراغ‌های عقب زرین به ال‌ای‌دی (LED) با شدت نور بیشتر و هزینه کمتر راحتی بیشتر در تعمیرات صورت گرفته است.

بحیرایی گفت: عملیات تعویض داشبوردهای پلاستیکی ۱۵ دستگاه اتوبوس‌های زرین با تهیه قالب فایبرگلاس به‌منظور صرفه‌جویی و دوام بیشتر انجام شده است، همچنین قیمت داشبورد اصلی مبلغ ۲۵ میلیون تومان بود که با این اقدام با هزینه ۱۵ میلیون تومان با کیفیت بالاتر صورت گرفت.

کد خبر 791102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.