مدرسه مهر ماندگار نایسر هرچه سریع‌تر تکمیل شود

استاندار کردستان گفت: تاخیر در اتمام مدرسه مهر ماندگار ناحیه منفصل شهری نایسر در آستانه سال تحصیلی جدید باعث نارضایتی خانواده‌ها و سرگردانی حدود ۳۰۰ دانش‌آموز می‌شود، این مسئله به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید این پروژه تعیین تکلیف و هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا در پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش استان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت آموزش نماز و حجاب در مدارس، باید آموزش همراه با استفاده از خلاقیت و ابتکار و مشارکت دانش آموزان و اولیا باشد.

وی با تاکید بر اینکه انجام کارهای کلیشه‌ای و شعار ما را به بهبود نخواهد رساند، افزود: این کار به همکاری و همگرایی دانش‌آموزان و اولیا نیاز دارد چرا که بسیاری اولیا امیدشان به مدارس است که فرزندانشان را به سمت معنویات و ارزش‌ها سوق دهند لذا باید ما برای پاسخ به این توقعات برنامه‌ریزی و اقدام کنیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: گاهی یک تغییر، تحول بزرگ و کارآمدی در یک مجموعه ایجاد می‌کند و ما این کارآمدی را در نوسازی مدارس استان شاهد هستیم که قابل تقدیر است.

زارعی‌کوشا ضمن گلایه از تأخیر در اتمام مدرسه مهر ماندگار ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج، اضافه کرد: تأخیر در اتمام این واحد آموزشی در آستانه سال تحصیلی جدید باعث نارضایتی خانواده‌ها و سرگردانی حدود ۳۰۰ دانش‌آموز می‌شود که این مسئله به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید این پروژه تعیین تکلیف و حداقل تا دهم مهرماه امسال به اتمام برسد.

وی تاکید کرد: تا زمان تعیین تکلیف این پروژه، به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که این دانش‌آموزان در مدرسه‌ای نزدیک مستقر شوند و یا از طریق شبکه شاد کلاس‌هایشان برقرار شود.

کد خبر 791071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.