باران در سریال گردن زنی + بیوگرافی الیکا ناصری

الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی در ادامه معرفی شده است.

به گزارش ایمنا، الیکا ناصری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.‌

بیوگرافی الیکا ناصری

الیکا ناصری متولد ۱۳۸۱ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی از کودکی وارد دنیای بازیگری شده است و سابقه بازی در تئاتر را دارد.

الیکا ناصری در فیلم میان ماندن و رفتن

فیلم سینمایی میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی حمید مولوی است که بازیگرانی مانند محمود جعفری، فریبا جدیکار، گلاره عباسی، ساعد سهیلی، جواد عزتی، رضا رادمنش و مصطفی ساسانی، الیکا ناصری و… در آن به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

الیکا ناصری سال ۱۳۸۸ اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی تجربه کرد.

باران در سریال گردن زنی + بیوگرافی الیکا ناصری

الیکا ناصری در سریال یاغی

سریال یاغی اثری در ژانر درام اجتماعی به کارگردانی محمد کارت بر اساس رمان «سالتو» اثر مهدی افروز منش است که روایتگر زندگی کشتی‌گیر جوان و نابغه‌ای است که با قبول پیشنهاد حمایت مالی از سوی یک مرد ثروتمند، به راه خلاف کشیده می‌شود.

در این سریال آبان عسکری، الیکا ناصری، امیر جعفری، پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، فرهاد اصلانی، علی شادمان، نیکی کریمی، عباس جمشیدی، مه لقا باقری و… بازی کرده‌اند.

الیکا ناصری در این سریال با نقش ابرا اولین نقش جدی و مهم خود را بازی کرد، دختری که خانواده‌اش قصد مهاجرت به آلمان را دارند و او عاشق جوانی به نام جاوید با بازی علی شادمان که از طبقه پایین جامعه است می‌شود.

نقش الیکا ناصری در گردن زنی

سریال گردن زنی به کارگردانی سامان سالور در ژانر جنایی ساخته شده است. با توجه به قسمت اول، این سریال داستان دو خانواده است که به واسطه آشنایی قدیمی و یک وصلت به هم نزدیک‌تر شده‌اند اما یک قتل رابطه این خانواده‌ها را دچار چالش می‌کند که احتمالاً ادامه قصه بر مبنای این اتفاق شکل می‌گیرد.

الیکا ناصری در گردن زنی با شخصیت باران در مقابل کیسان دیباج با نقش نیما ایفای نقش می‌کند، این زوج در شب عروسی دچار سرنوشت هولناکی می‌شوند.

گردن زنی جمعه هر هفته، ساعت ۱۲ ظهر از پلتفرم فیلم نت پخش خواهد شد؛ در این سریال رویا نونهالی، کیسان دیباج، حسن معجونی، سمیرا حسن پور، الهام پاوه نژاد و ... ایفای نقش کرده‌اند.

باران در سریال گردن زنی + بیوگرافی الیکا ناصری

نقش الیکا ناصری در سریال مرداب

سریال مرداب در ژانر درام و معمایی به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و به تهیه‌کنندگی محمد شایسته در سال ۱۴۰۲ تولید و منتشر شد؛ پانته‌آ پناهی‌ها، شهرام حقیقت‌ دوست، مجتبی پیرزاده، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، الهام اخوان، الیکا ناصری، یسنا میرطهماسب، آرش ظلی‌پور، محمود نظرعلیان، مجید پتکی، صفر محمدی، امیر جعفری و مهدی هاشمی از بازیگران این مجموعه هستند.

الیکا ناصری را می‌توان از چهره‌های بازیگری دانست که سریال «مرداب» برای او سکوی پرتاب است. او در نقش صبا بازی می‌کند که از زندان آزاد می‌شود و شکیب وی را وارد کارهای خودش می‌کند. در همان ابتدای راه او و کیوان وارد رابطه عاطفی می‌شوند.

کد خبر 791062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.