مشارکت شهرداری شهرکرد در ۹۰ درصد از رویدادهای فرهنگی شهر

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: بیش از ۹۰ درصد از رویدادهای فرهنگی اجرا شده در سطح شهر، توسط شهرداری و سازمان‌های وابسته به شهرداری پشتیبانی، حمایت و یا به صورت مشارکتی انجام‌ می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، اکبر ایازی امروز _سه شنبه بیست‌وهفتم_ در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد، با اشاره به اهمیت زیباسازی شهر، اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی، زوائد بصری دیوارهای شهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و پاکسازی و در مواردی زیباسازی هم شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته توسط شهرداری شهرکرد، افزود: بیش از ۹۰ درصد از رویدادهای فرهنگی اجرا شده در سطح شهر، توسط شهرداری و سازمان‌های وابسته به شهرداری پشتیبانی، حمایت و یا به صورت مشارکتی انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: به‌منظور فرهنگ‌سازی و آموزش، در آستانه بازگشایی مدارس، از سوی سازمان برای برخی مدارس و آموزشگاه‌های هدف بسته‌های فرهنگی حاوی لوازم‌التحریر همراه با پیام شهروندی تهیه و به دانش‌آموزان اهدا می‌شود.

ایازی اضافه کرد: در آستانه هر مراسم و بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی جلساتی با ادارات و نهادهای مختلف صورت می‌گیرد و ضمن انجام فضاسازی‌ها در سطح شهر، در اجرای برنامه‌ها مشارکت مستمر وجود دارد.

کد خبر 791023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.