رونمایی از ۶۵ عنوان اثر مکتوب و صوتی در کرمان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: ۶۵ عنوان اثر مکتوب و صوتی در حوزه شهدا و دفاع مقدس در برنامه «همسنگر» با حضور مهمانانی از نیروهای نظامی و انتظامی رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمود مهدوی‌فرد در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای بیش از هزار و ۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در کرمان، اظهار کرد: نواختن زنگ مقاومت در مدارس استان، رژه اقتدار نیروهای مسلح توسط قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق، حضور راویان دفاع مقدس در ۵۰۰ مدرسه، تجلیل از خانواده شهدا و تجلیل از ۲۱ هزار نفر پیشکسوت دفاع مقدس استان از جمله این برنامه‌هاست.

وی از طراحی برنامه زیارت مجازی ۲۰ حرم شهید گمنام برای نخستین بار خبر داد و افزود: مستند ۲۰ قسمتی «مهندسی جنگ» شامل ابتکارات و خلاقیت‌های هشت سال دفاع مقدس که به کارگردانی مظفر عارف و با حمایت کانون معراج اندیشه گل‌گهر و معاونت هنری و امور سینمایی حفظ آثار دفاع مقدس تولید شده است، از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کرمان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به ارتباط ویدئو کنفرانسی پیشکسوتان دفاع مقدس با فرماندهی معظم کل قوا از گلزار شهدای کرمان، تصریح کرد: ۶۵ عنوان اثر مکتوب و صوتی در حوزه شهدا و دفاع مقدس در برنامه «همسنگر» به صورت زنده و با حضور مهمانانی از نیروهای نظامی و انتظامی رونمایی می‌شود.

احمد مرادی زاده معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در جمع خبرنگاران از بازسازی عملیات طریق‌القدس در کرمان با عنوان «اسمش اکبر بود» همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این ویژه برنامه با محوریت نقش مهم شهید اکبر محمدحسینی، در محوطه مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار خواهد شد.

حمید کشاورز معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق هم در آستانه هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان اینکه در این هفته کاروانی از خانواده شهدا به زیارت امام رضا (ع) اعزام می‌شوند، از توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و اظهار کرد: بازدید از موزه ذوالفقار (موزه سلاح و مهمات ارتش) در هفته دفاع مقدس رایگان است.

وی برگزاری محافل انس با قرآن، برپایی ایستگاه سلامت بیمارستان امام حسین علیه‌السلام در یکی از روستاهای اطراف کرمان، سرکشی از جانبازان قطع نخاع ارتش، غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه و دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های قرارگاه در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

کد خبر 791011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.