دشمن در جنگ شناختی به‌دنبال تغییر باورها است

هماهنگ کننده سپاه استان کرمانشاه گفت: دشمن در جهاد و در جنگ شناختی دنبال عوض‌کردن باورها و وارونه جلوه‌دادن باورهای ما است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سعید بهشتی راد امروز _سه‌شنبه بیست و هفتم شهریور_ در یادواره شهدا مداح استان کرمانشاه، اظهار کرد: همه ما باید در مسیر اهل‌بیت ثابت‌قدم باشیم و بمانیم و در مسیر اسلام جان‌فشانی کنیم.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی منافع بسیاری از مستکبران خصوصاً آمریکا و جبهه غرب تحت‌الشعاع قرار گرفت و برای به‌زانو در آوردن انقلاب برنامه‌ریزی کردند اما شکست خوردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمن مطرح کرده بود که ما انواع جنگ داریم و از همه این انواع استفاده کرد، از جنگ سخت که نمونه‌اش دفاع مقدس، از جنگ نیمه‌سخت که ناامنی‌ها و ناآرامی‌های اوایل انقلاب بود، از جنگ نرم هم که همه دوستان می‌دانند به‌نوعی جنگ ترکیبی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کردند و حال به این مرحله رسیده‌اند که در حوزه باورها و شناخت کسانی کار می‌کنند که زمانی علاقه عمیقی به‌نظام و انقلاب داشتند.

بهشتی راد عنوان کرد: در شرایط فعلی که در عرصه جنگ شناختی با دشمن هستیم شاید عرصه‌ها و زمین‌بازی جنگ تغییر کرده اما همان نقش آهنگران را مداح حال ما می‌توانند به‌خوبی و به شایستگی ایفا کنند، معمولاً در جنگ روانی یا عبارت جنگ نرم یا جنگ شناختی هدف آن اصول ما است.

وی ادامه داد: هدف آن‌ها لایه‌هایی است که نگهدارنده و پایدارکننده انقلاب است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمن در جهاد و در جنگ شناختی دنبال عوض‌کردن باورها و دنبال وارونه جلوه‌دادن باورهای ما است و چند هدف را دنبال می‌کند اول اصل ولایت را می‌زند و می‌خواهد ناکارآمد جلوه بدهد و دوم نه فقط مجموعه انقلاب بلکه جمهوری اسلامی را می‌خواهد ناکارآمد جلوه بدهد.

بهشتی راد افزود: کرمانشاه با ۱۰۱۳ شهیده بانو از نظر تعداد شهدای بانو مقام دوم کشور را دارد، و از نظر جمعیت ایثارگر بانو هم در رده اول کشور هستیم.

کد خبر 791009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.