کنگره آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی در یاسوج برگزار می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کنگره آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد آیت‌الله سید نصیر حسینی، امشب_ سه‌شنبه، بیست‌وهفتم شهریور _ در نشست اعضای ستاد دومین کنگره ملی مرحوم حضرت آیت‌الله العظمی سید کرامت‌الله ملک حسینی (ره) ضمن تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و هفته وحدت، اظهار کرد: حضرت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک حسینی (ره) شخصیت و سرمایه ملی است که باید ادای دین نسبت به ایشان داشته باشیم.

وی افزود: هرچند استان ما را به‌عنوان استانی محروم و فقیر می‌شناسند، ولی می‌بینیم انسان‌های شایسته و مفاخر بزرگ علمی داریم که در سطح ملی و جهانی مطرح هستند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان ما در زمان طاغوت از جهت اقتصادی و خدماتی دچار شرایط سختی بود، گفت: اما در همین شرایط، سرمایه عظیم انسانی را داشته و داریم که باید مفاخر علمی و اجتماعی خود را به درستی به جامعه و به‌ویژه نوجوانان و جوانان معرفی و تبدیل به الگو کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعتبار لازم در راستای برگزاری این کنگره را پیش‌بینی و تصویب کند، تصریح کرد: کارها و فعالیت‌های تدوین شده باید در قالب نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شود.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه دبیرخانه این کنگره توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیر علمی آن توسط دانشگاه یاسوج مدیریت شود، خاطرنشان کرد: آثار و زندگینامه مفاخر استان در این دبیرخانه در دسترس باشد.

کد خبر 791006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.