بعثت کرمانشاه جزو تیم‌های خوب لیگ آزادگان است/ شرایط ورزشگاه آزادی رفته رفته بهتر می‌شود

مربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با بیان اینکه این تیم جزو تیم‌های خوب و قدرتمند لیگ آزادگان به حساب می‌آید، گفت: در مسابقه امروز برابر نفت و گاز گچساران این قدرت به خوبی نمایش داده شد و همگان انسجام تیم بعثت را دیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از کرمانشاه، محمد میرترابی امروز _سه شنبه بیست و هفتم شهریور_ در نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های بعثت کرمانشاه و نفت و گاز گچساران اظهار کرد: تیم ما در این دیدار بسیار منسجم ظاهر شد و توانست خواسته‌های کادر فنی را به خوبی اجرایی و بسیار قدرتمندانه سه امتیاز مسابقه را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه تیم نفت و گاز گچساران تیم قدرتمندی است و توانست هفته قبل مقابل شهرداری نوشهر به پیروزی برسد، خاطر نشان کرد: حریف امروز بعثت با روحیه بالایی به کرمانشاه آمده بود و حتی خوشبین به کسب پیروزی بودند.

مربی بعثت کرمانشاه افزود: تیم نفت و گاز بسیار سخت‌کوش بود و علی رغم شکست سه بر صفر بازیکنان آن در تمام ۹۰ دقیقه بازی دوندگی زیادی را از خود نشان دادند.

وی با بیان اینکه بعثت امسال جزو تیم‌های خوب لیگ آزادگان است و بازیکنان خوبی به خدمت گرفته است، گفت: تیم بعثت امسال مهاجمان خوبی را در اختیار گرفته و عموماً از بهترین‌های لیگ دسته اول و بعضاً لیگ برتر هستند.

میرترابی تاکید کرد: برای حضور در مسابقات لیگ امسال تیم جانداری را بسته‌ایم‌.

وی به حضور پرشور هواداران کرمانشاهی روی سکوهای استادیوم آزادی در این دیدار اشاره کرد و گفت: از شوق و ذوق روی سکوها لذت بردم و امیدوارم در ادامه لیگ بگونه‌ای عمل کنیم که دل هواداران را شاد کنیم.

مربی تیم بعثت کرمانشاه در پایان درخصوص میزبانی استادیوم آزادی از این دیدار و گلایه‌های سرمربی تیم حریف در خصوص آن نیز عنوان کرد: استان برای آماده سازی این استادیوم تلاش کرده‌اند و قطعاً در ادامه لیگ شرایط آن بهتر خواهد شد.

کد خبر 791003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.