پیروزی پرگل بعثت کرمانشاه مقابل نفت و گاز گچساران

هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با پیروزی پرگل سه بر صفر تیم بعثت کرمانشاه مقابل نفت و گاز گچساران همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا در کرمانشاه، امروز _سه شنبه بیست و هفتم شهریور_ در یکی از دیدارهای هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های بعثت و نفت و گاز گچساران در ورزشگاه آزادی کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار مهیج تیم بعثت کرمانشاه که اولین بازی خانگی خود در لیگ آزادگان را تجربه می‌کرد خیلی زود و در دومین دقیقه مسابقه توسط عارف سیفی به گل رسید تا با روحیه‌ای مضاعف‌تر به ادامه دیدار بپردازد.

حملات جسته و گریخته دو تیم در اواسط نیمه اول روی دروازه هم ادامه داشت تا اینکه در سی و دومین دقیقه مسابقه هادی میرجوان توانست از فرصت پیش آمده به خوبی استفاده و دروازه نفت و گاز گچساران را برای بار دوم باز کند.

در نیمه دوم نیز دو تیم بازی برابری داشتند اما عارف سیفی بازیکن بعثت در دقیقه ۷۸ توانست دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر برساند تا نماینده کرمانشاه بتواند به یکی از پرگل‌ترین و شیرین‌ترین پیروزی‌های این فصل خود دست یابد.

ترکیب اولیه تیم بعثت را در این دیدار علی محسن‌زاده، محمدجواد جلالی، عارف صیفی، مجتبی ممشلی، محمد بیرانوند، سجاد سیاه‌کمری، میرهادی میرجوان، حسین ابراهیمی، حامد عسگری و بلال میرزاعلی تشکیل می‌داد.

همچنین نفت و گاز گچساران نیز با ترکیب امیر مقداد مالکی، علی حدادی‌فر، احمد داغری، روزبه آروانه، سعید کریمی، احمدرضا جنادله، جلیل پناهی، میلاد سروی، مصدق دریس، محمدامین سعیداوی و حسین بهرامی به مصاف بعثت رفت.

تیم بعثت کرمانشاه با این پیروزی و کسب نخستین سه امتیاز خود توانست به رده ششم جدول رده بندی صعود کند و نفت و گاز گچساران نیز با همان سه امتیاز بازی قبل به رده یازدهم سقوط کرد.

نماینده فوتبال کرمانشاه در هفته سوم لیگ آزادگان روز دوشنبه هفته آینده دوم مهر در گیلان میهمان داماشی خواهد بود که امروز ۲ بر صفر مغلوب مس شهر بابک شد.

کد خبر 790988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.