نتایج روز چهارم بازی‌های مرحله گروهی جام‌جهانی فوتسال/ شکست میزبان و پیروزی پرگل سلسائو

دور دوم مرحله گروهی جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۴ امروز پیگیری شد و تیم‌های ملی فوتسال پاراگوئه، تایلند و برزیل مقابل حریفان خود صاحب پیروزی شدند و هلند هم با کاستاریکا به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز نخست از دور دوم بازی‌های دور گروهی رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم شهریور_ با انجام چهار دیدار در گروه‌های اول و دوم پیگیری شد و تیم‌های ملی فوتسال تایلند و برزیل به‌همراه پاراگوئه توانستند از سد کوبا، کرواسی و ازبکستان عبور کنند. همچنین تیم‌های ملی فوتسال هلند و کاستاریکا به تساوی رسیدند.

هلند ۲ - کاستاریکا ۲

در نخستین بازی از روز چهارم بازی‌های مرحله گروهی جام‌جهانی فوتسال، هلند و کاستاریکا به مصاف یکدیگر رفتند در دقیقه هفتم این بازی کاستاریکا با گل‌به‌خودی سیار بازی را پیش افتاد و در ادامه ضربه گومز با برخورد به توفیق سیار یک گل به خودی دیگر را در جام جهانی ثبت کرد. در دقیقه نوزدهم هنر میگل آندرس به تصویر کشیده شد و از طریق یک کار ایستگاهی کرنر توسط بوزامبو به گل تساوی دست یافتند و نیمه نخست با این نتیجه به پایان رسید.

۳۲ ثانیه بعد از شروع نیمه‌دوم، هلند از ترفندی که در آن فوق‌العاده زهردار هستند با شوت مهار نشدنی اسماعیل عدوح به گل دوم رسیدند و در دقیقه ۳۱ حرکت انفجاری گومز و پاس پای تیر او به لئون تبدیل به گل شد و بازی یک‌بار دیگر به تساوی کشیده شد.

نتایج روز چهارم بازی‌های مرحله گروهی جام‌جهانی فوتسال/ شکست میزبان و پیروزی پرگل سلسائو

در فاصله سه دقیقه به پایان مسابقه، میگل آندرس دست به ریسک ترسناکی زد و برای واریز سه امتیاز به حساب هلند، از سیستم پاورپلی استفاده کرد. در آخرین ثانیه بازی، توپ به وارگاس دروازه‌بان کاستاریکا رسید و ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه بی‌محافظ هلند گذشت تا حداقل لاله‌های نارنجی خوش شانس باشند که یک امتیاز را به‌دست آورده‌اند.

تایلند ۱۰ - کوبا ۵

از ساعت ۱۶ در گروه B تیم ملی فوتسال تایلند در یک بازی پرگل موفق شد با نتیجه ۱۰ بر پنج کوبا را در هم بکوبد تا کوبایی‌ها در دومین بازی خود در جام‌جهانی هم شکست با ۱۰ گل را تجربه کنند. نماینده قاره آمریکا تاکنون بدترین خط دفاعی رقابت‌ها را به نام خود ثبت کرده است. نیمه نخست این بازی با نتیجه سه بر سه به پایان رسید. نیمه دوم اما نبض بازی در اختیار تایلندی‌ها بود و موفق شدند برتری را به اردوی خود بیاوردند.

نتایج روز چهارم بازی‌های مرحله گروهی جام‌جهانی فوتسال/ شکست میزبان و پیروزی پرگل سلسائو

کوبا برای دومین دیدار ۱۰ گل دریافت می‌کرد تا ساختار دفاعی شکننده و ضعیف خود را به نمایش بگذارد. کوبایی‌ها در بازی نخست هم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل برزیل مدعی شماره یک این رقابت‌ها شکست سنگینی را تجربه کرده بودند. تایلند با کسب دومین برد صعودش به مرحله حذفی قطعی کرد و کوبا هم با متحمل شدن دومین شکست باید خیلی زود با جام جهانی وداع کند.

ازبکستان ۱ - پاراگوئه ۴

در گروه اول و در سومین بازی، این رقابت‌های تیم ملی ازبکستان که میزبان مسابقات است با نتیجه چهار بر یک برابر پاراگوئه تن به شکست داد. پیش از این دیدار هم کاستاریکا و هلند به تساوی دو بر دو دست پیدا کردند.

نتایج روز چهارم بازی‌های مرحله گروهی جام‌جهانی فوتسال/ شکست میزبان و پیروزی پرگل سلسائو

بدین ترتیب، تیم‌ملی فوتسال پاراگوئه صعود خود را به عنوان صدرنشین این گروه قطعی کرد و سه‌تیم دیگر باید امیدوار به کسب پیروزی در بازی آخر باشند.

برزیل ۸ - کرواسی ۱

در یکی از آخرین دیدارهای امروز تیم ملی برزیل به مصاف کرواسی رفت و با نتیجه پرگل هشت بر یک حریف خود را در هم کوبید. سلسائو با پنج قهرمانی در جام‌جهانی فوتسال مدعی نخست فتح این رقابت‌ها محسوب می‌شود و امسال هم یکی از مدافعان قهرمانی است.

نتایج روز چهارم بازی‌های مرحله گروهی جام‌جهانی فوتسال/ شکست میزبان و پیروزی پرگل سلسائو

در جدول رده بندی این گروه برزیل و تایلند با شش امتیاز اول و دوم هستند و صعود خود را به مرحله یک‌هشتم نهایی قطعی کردند. کرواسی و کوبا هم برای صعود باید امیدوار به کسب سه‌امتیاز در دیدار آخر دارند تا شاید به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم راهی دور بعد شوند.

کد خبر 790980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.