اختصاص روزانه ۱۰ اتوبوس برای بازدید دانش آموزان از نمایشگاه فن نما

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: دانش آموزان و دانشجویان بهترین مخاطبان نمایشگاه فن نما هستند، در این راستا روزی ۱۰ اتوبوس ویژه بازدید دانش آموزان از نمایشگاه فن نما اختصاص دادیم، سرویس‌هایی نیز در سطح شهر برای انتقال بازدیدکنندگان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا احمد رضا طحانیان امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم شهریور_ در نشست گپ و گفت با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ و با برگزاری نمایشگاه فن نما، تجربه خوبی شکل گرفت که نتیجه همدلی و همراهی همه عناصر تشکیل دهنده این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه پارسال نمایشگاه در حد استاندارد برگزار شد که کار را برای سال دوم سخت‌تر کرده است افزود: فن نما از معدود نمایشگاه‌هایی است که شورای سیاست گذاری قوی و دارای آئین نامه است و ذیل آن ده‌ها کمیته برای برنامه ریزی فعال هستند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه این نمایشگاه بر اساس نیازهای فناوری شهر شکل گرفت و هدف‌گذاری های آن انجام شد گفت: این نمایشگاه از دهم مهر به مدت سه روز و از ساعت ۱۰ تا ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان است.

طحانیان ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان بهترین مخاطبان نمایشگاه فن نما هستند، در این راستا روزی ۱۰ اتوبوس ویژه بازدید دانش آموزان از نمایشگاه فن نما اختصاص دادیم، سرویس‌هایی نیز در سطح شهر برای انتقال بازدیدکنندگان پیش‌بینی شده است.

وی از اختصاص ۹ سالن برای برگزاری رویدادها با ظرفیت‌های مختلف در نمایشگاه فن نما خبر داد، افزود: معرفی محصولات فناورانه، شبکه سازی و شناسایی فرصت‌های جدید و ارتقای صنعت و فناوری از اهداف نمایشگاه است.

کد خبر 790968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.