افتتاح دو مدرسه در شهریار با حضور استاندار تهران

استاندار تهران با حضور در شهرستان شهریار سه پروژه آموزشی، ورزشی و رفاهی را افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم شهریور_ با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، دو مدرسه در شهرک وائین، ساختمان آتش‌نشانی محمدآباد و سالن ورزشی شهید مدافع حرم علی مرادی در صباشهر شهرستان شهریار به بهره‌برداری رسید.

ابتدا مدرسه ۱۴ کلاسه شهید محمد آژند در زمینی به مساحت ۱۸۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و در اختیار آموزش‌وپرورش قرار گرفت و پروژه بعدی در قطعه سوم شهرک وائین مدرسه ۱۴ کلاسه شهید سجاد عفتی در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

اعتبار صرف شده برای ساخت این مدارس ۷۰۰ میلیارد ریال است که به همت شهرداری شهریار، آموزش‌وپرورش و سازمان نوسازی مدارس استان تهران به سرانه آموزشی شهرستان شهریار اضافه شده است و از سال تحصیلی جدید، در اختیار تعلیم و تربیت شهرستان شهریار قرار خواهد گرفت.

استاندار تهران در ادامه ساختمان آتش‌نشانی محمدآباد شهریار را افتتاح کرد؛ این ساختمان با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع آماده بهره‌برداری شده است.

در ادامه سالن ورزشی شهید مدافع حرم علی مرادی در صباشهر به بهره‌برداری رسید؛ این سالن ورزشی در زمینی به مساحت هزار و ۶۵۶ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال به سرانه ورزشی شهرستان شهریار و شهر صباشهر افزوده شد و ازاین‌پس در اختیار مردم صباشهر جهت انجام فعالیت‌های ورزشی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 790945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.