بهره‌برداری از محور شمالی پروژه آیت‌الله حائری شیرازی در آبان

شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: محور شمالی پروژه آیت‌الله حائری شیرازی در زمان برگزاری دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید فارس در آبان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، محمدحسن اسدی به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با حضور در محور شمالی پروژه آیت‌الله حائری شیرازی به بررسی آخرین وضعیت اجرایی این پروژه پرداخت و اظهار کرد: بهره‌برداری در زمان برگزاری دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید فارس در دستور کار مدیریت شهری است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و نیاز مبرم به بازگشایی، افتتاح و بهره‌برداری محور شمالی پروژه بزرگراهی آیت‌الله حائری، اهتمام لازم در دستور کار است تا این پروژه در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

شهردار کلان‌شهر شیراز تصریح کرد: پروژه بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی از جمله پروژه‌هایی است که با تلاش چندین ساله، بررسی و فعالیت شبانه‌روزی و بازدیدهای مکرر از وضعیت اجرای آن، شهروندان شیراز چشم انتظار هستند تا این بزرگراه به افتتاح برسد.

بهره‌برداری به موقع از پروژه رضایتمندی بیشتر مردم را به دنبال دارد

سیدابراهیم حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از این پروژه از سرعت پیشرفت کار این پروژه و بهره‌برداری به‌موقع آنکه موجب رضایتمندی بیشتر مردم می‌شود، ابراز رضایت کرد.

وی افزود: شهرداری در این پروژه، اقدامات ارزنده‌ای از جمله پذیرفتن شجاعانه آن و تأمل در امنیت و سرعت این پروژه انجام داد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: پروژه بزرگراهی آیت‌الله حائری شیرازی علاوه بر اینکه تسهیل ترافیکی ایجاد می‌کند، مجموعه مدیریت شهری نیز با اقدامات زیست‌محیطی در آن علاوه بر کاشت درخت و زیباسازی مسیر در زمینه تفریح و پیاده‌روی شهروندان نیز اقدامات مناسبی انجام می‌دهد.

بهره‌برداری از محور شمالی پروژه آیت‌الله حائری شیرازی در آبان

اجرای ۸ تونل در احداث پروژه بزرگراهی آیت‌الله حائری شیرازی

رضا محمدیان رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز همچنین در این بازدید اظهار کرد: این پروژه دارای ابعاد فنی مختلفی است و هشت تونل در طول این پروژه اجرا و عملیات تثبیت خاک انجام شده است که مجموعه اقدامات در پیرامون این پروژه کم‌نظیر است.

وی افزود: در طول روند این پروژه با توجه به حوادثی که به دلیل رانش زمین رخ داد، تصمیم‌گیری‌های ارزنده و به موقع با حضور کارفرما، مشاور و عوامل پیمانکار در کوتاه‌ترین زمان صورت گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این پروژه در چندین جبهه مختلف در حال فعالیت است، از رو به اتمام و آماده بهره‌برداری بودن این پروژه خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه چندین ماه است که محور جنوبی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی مورد بهره‌برداری قرارگرفته است، محور شمالی آن در آبان افتتاح می‌شود و شهروندان می‌توانند به صورت کامل در این بزرگراه تردد کنند.

کد خبر 790878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.