از دوستی دردسرساز با سارق منزل تا قاچاق تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی

کشف روغن موتورهای میلیاردی قاچاق در برخوار، کشف تلویزیون‌های قاچاق، سرقت بیش از پنج میلیارد سکه طلا، توقیف خودروی حامل کالای قاچاق در نطنز و قاچاق تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی را در بسته خبری انتظامی ایمنا می‌خوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری انتظامی امروز به سراغ اقدامات پلیس برای به دام انداختن خاطیان، قاچاقچیان، ساماندهی معتادان متجاهر و ارتقای امنیت اجتماعی استان اصفهان رفتیم که اخبار آن را تحت عنوان کشف ۳۰ میلیارد روغن موتور قاچاق، به بازار نرسیدن تلویزیون‌های قاچاق، دوستی دردسرساز با سارق منزل، توقیف خودروی حامل کالای قاچاق و قاچاق تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی می‌خوانید.

کشف روغن موتورهای میلیاردی قاچاق در برخوار

سردار محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار در پی دریافت اخباری مبنی بر نگهداری روغن‌های صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهرستان، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران پس از اطمینان از درستی اخبار و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده بازرسی اصناف به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته از این انبار موفق شدند دو هزار کارتن انواع روغن موتور قاچاق را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا ضمن پلمب انبار، یک متهم نیز شناسایی و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

از دوستی دردسرساز با سارق منزل تا قاچاق تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی

تلویزیون‌های قاچاق به بازار نرسید

مهرداد فراشی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند و موفق شدند شش دستگاه تلویزیون ال‌ای‌دی قاچاق که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را دو میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه راننده خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

دوستی دردسرساز با سارق منزل

هادی کیان مهر، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: در پی سرقت بیش از پنج میلیارد ریال سکه طلا از منزل یکی از شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با بررسی دقیق و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود یک سارق را در این ارتباط شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد سارق به واسطه دوستی و رفت و آمد خانوادگی با مالباخته از وجود طلا در منزل وی مطلع می‌شود و در فرصتی مناسب اقدام به کپی‌برداری از کلیدهای منزل و ساخت کلید یدک می‌کند و در زمانی که مالک منزل به مسافرت رفته بود با همکاری فردی دیگر وارد ساختمان شده و تمام سکه‌های طلای موجود در منزل را سرقت کرده است.

وی با اشاره به دستگیری دیگر هم‌دست این سارق و معرفی آنها به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: شهروندان تا حد امکان از نگهداری زیور آلات و ارز مازاد بر نیاز داخل منزل خودداری و در صورت لزوم نسبت به تهیه گاوصندوق‌های استاندارد اقدام کنند.

از دوستی دردسرساز با سارق منزل تا قاچاق تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی

توقیف خودروی حامل کالای قاچاق در نطنز

مهدی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان نطنز اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو، ۵۰۰ بسته کاغذ a۴ و یک دستگاه کپی قاچاق که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه یک متهم شناسایی که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

قاچاق تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی

احمد نیکبخت، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی با هدف برخورد با سوداگران مرگ، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای ورودی استان به یک دستگاه سواری زانتیا مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند و با هوشیاری خود موفق شدند ۱۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه سه سرنشین خودرو که خود را اعضای یک خانواده معرفی کردند و قصد داشتند در پوشش مسافرت خانوادگی این مواد را به داخل استان منتقل کنند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 790860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.