برخورد سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با سرویس‌های متخلف حمل‌ونقل دانش‌آموزان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: با هرگونه تخلف و افزایش نرخ در حمل‌ونقل دانش‌آموزان اهوازی برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، امیر صفی‌خانی _امروز سه شنبه بیست و هفتم شهریور_ در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: بر اساس سامانه سپند تاکنون ۴۴ شرکت برای خدمات حمل‌ونقل دانش آموزان ۶۵۰ مدرسه را زیر پوشش قرار داده‌اند و این شرکت‌ها با نرخ نامه مصوب در خصوص سرویس مدارس فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سامانه سپند دوباره برای ثبت نام خانواده‌ها باز شده است، افزود: شرکت‌ها می‌توانند ۲۰ درصد مبلغ را به عنوان پیش پرداخت در ماه اول از خانواده‌ها دریافت کنند و دریافت هر گونه مبلغ بیش از نرخ نامه مصوب تخلف است و والدین می‌توانند تخلفات را به سامانه ۱۳۷ شهرداری اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز عنوان کرد: تاکنون ۲۱۰۰ خودرو در سامانه سپند ساماندهی شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا اول مهر این تعداد به ۳۰۰۰ خودرو افزایش پیدا کند.

صفی‌خانی تاکید کرد: از خانواده‌ها درخواست می‌شود برای جابجایی فرزندان خود از گرفتن خودروهایی که در سامانه سپند قرار ندارند خودداری کنند.

کد خبر 790852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.