اعتراف سارق قطعات و لوازم خودرو به ۱۴ فقره سرقت در لنجان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق قطعات و لوازم داخل خودرو با ۱۴ فقره سرقت در شهرستان لنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان شهرستان لنجان مبنی بر سرقت قطعات خودرو، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارق در ارتکاب سرقت با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید در ساعات خلوت روز و پایانی شب در صحنه‌های سرقت حاضر شده و با استفاده از انواع کلید خودروها و ادوات دست‌ساز اقدام به باز کردن درب خودروها و سرقت محتویات و قطعات داخل آن‌ها کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در نهایت کارآگاهان با استفاده از روش‌های علمی و پلیسی، یک سارق حرفه‌ای را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و در عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

ترکیان خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به ۱۴ فقره سرقت داخل خودرو و قطعات خودروهای پراید در شهرستان لنجان اقرار کرد و با تکمیل شدن تحقیقات متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی اضافه کرد: توصیه می‌شود افراد از رها کردن کیف، گوشی تلفن همراه، مدارک و سایر وسایل با ارزش خود داخل خودرو خودداری و از دزدگیرهای باکیفیت روی خودرو استفاده کنند، حتی اگر خودرو خود را در حیاط یا پارکینگ ساختمان پارک می‌کنند، شیشه‌ها را بالا بکشند، درب‌ها را قفل و تا حد امکان سعی کنند خودروی خود را در پارکینگ‌های دارای نگهبان پارک کنند.

کد خبر 790845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.