رصد و بررسی روزانه قیمت کالاها در سامانه جامع مدیریت قیمت‌های بازارهای کوثر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: موضوع رصد و بررسی روزانه قیمت کالاها در سامانه جامع مدیریت قیمت‌های بازارهای کوثر در یکصدوشصت‌وششمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت.

سیدامیر سامع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکصدوشصت‌وششمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان این هفته با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات و پروژه‌های سازماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری این کلان‌شهر درباره روز بازارها و بازارهای کوثر برگزار شد.

وی با اشاره به مهمترین نکات و تأکیدات مطرح شده در این جلسه افزود: این موارد شامل محوطه‌سازی بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان و تاکید بر مدل بهره‌برداری کیفی از بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: تصمیم‌گیری درباره واگذاری سالن ابزارآلات بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان به تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات گلخانه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

سامع گفت: در این جلسه بر استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و متخصصان کشوری در حوزه تجهیزات گلخانه‌ای در بازار گل و گیاه ارغوان و بهره‌برداری از سوله‌های خواروبار، ماهی و صنایع جنبی در پروژه میدان مرکزی میوه و تره‌بار تاکید شد.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره پخت ماهی در افتتاحیه تالار ماهی میدان مرکزی میوه و تره‌بار و پیگیری مشکلات تولید یخ و پودر یخ برای ماهی‌فروشان و تأمین تجهیزات زیربنایی برای رسیدن ماهی سالم به دست شهروندان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در این جلسه موضوعات مختلفی همچون آماده‌سازی نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار، بهره‌برداری از بازار کوثر ۹ در پل تمدن و برگزاری جشنواره‌های فروش ویژه در بازارهای کوثر مورد بررسی قرار گرفت.

سامع گفت: موضوع برگزاری جشنواره مشاغل خانگی، گیاهان دارویی، صنایع دستی و عید تا عید در فروشگاه‌های کوثر و استقبال شهروندان از دستگاه وندینگ در میدان آزادی و ساخت این دستگاه در میدان بزرگمهر در این جلسه مطرح شد.

وی افزود: حضور شرکت‌های دانش‌بنیان سلامت در بازارهای کوثر، رصد و بررسی روزانه قیمت کالاها در سامانه جامع مدیریت قیمت‌های بازارهای کوثر و آماده‌سازی بازار روز دست‌فروشان در منطقه حصه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 790822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.