۳ فرصت جذاب برای سرمایه‌گذاری در منطقه یک اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: منطقه یک شهرداری اصفهان به‌عنوان قلب تپنده شهر، ظرفیت‌های متنوعی در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی دارد و با هماهنگی مدیریت این منطقه به‌زودی فراخوان این پروژه‌ها برای مشارکت و سرمایه‌گذاری شهروندان اعلام می‌شود.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ظرفیت‌های ویژه منطقه یک شهرداری اصفهان اظهار کرد: ترمیم و بازسازی بافت و خانه‌های تاریخی برای ایجاد هتل بوتیک و کاربری‌های گردشگری، از جمله این ظرفیت‌ها است که با توجه به جذابیت‌های آن برای گردشگران و علاقمندان حوزه میراث فرهنگی می‌تواند فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فراهم کند.

وی افزود: از دیگر جذابیت‌های منطقه یک شهرداری اصفهان استفاده از ظرفیت‌های تجاری آن است، همچنین هسته مرکزی این کلان‌شهر به‌واسطه استقبال شهروندان و وجود ظرفیت‌های متنوع تفریحی، فرصت مناسبی برای توسعه ظرفیت‌های تجاری است و شهرداری این کلان‌شهر از پیشنهادات فعالان اقتصادی استقبال می‌کند.

۳ فرصت جذاب برای سرمایه‌گذاری در منطقه یک اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان استفاده از بافت فرسوده منطقه برای ساخت‌وساز و مشارکت با انبوه‌سازان را از دیگر ویژگی‌های خاص منطقه یک برشمرد و گفت: به دلیل تراکم جمعیتی و کمبود ذخیره ملکی، همواره ساخت‌و ساز در این منطقه دارای رونق خاصی بوده و مورد استقبال شهروندان قرار می‌گیرد، بدین منظور بی‌شک فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در پروژه‌های این حوزه وجود دارد.

حیدری خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجموعه تجاری کوالالامپور، پروژه مسکونی خیابان خرم، پروژه مسکونی مروارید و پروژه هتل آیریک از پروژه‌هایی بوده است که در منطقه یک شهرداری اصفهان در قالب مشارکت با بخش خصوصی در حال احداث و فعالیت است.

کد خبر 790743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.