آخرین جزئیات از حادثه واژگونی اتوبوس در محور ساغندِ یزد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد با اشاره به اینکه یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۲۰ محور ساغند به رباط واژگون و تیم‌های امدادی هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند گفت: ۳۶ نفر از مصدومان و افراد فوت شده گرفتار در اتوبوس توسط نیروهای امدادی نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از جمعیت هلال‌احمر استان یزد اظهار کرد: هفت تیم امدادی هلال‌احمر از شهرستان‌های اردکان (پایگاه خرانق و غزال سیاه کوه)، پایگاه کمربندی غربی میبد، یزد، اشکذر، یک کد آمبولانس از پایگاه مسجد شکر طبس و یک خودرو فرماندهی از مرکز استان یزد، با سه خودرو نجات و سه آمبولانس و بیش از بیست نفر نجات‌گر در صحنه حادثه حضور داشتند و مشغول امدادرسانی و رهاسازی مصدومین و اجساد شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه ۱۰ فوتی داشت، افزود: اجساد در اتوبوس گیر افتاده، توسط نجات‌گران هلال احمر و با استفاده از ست‌های نجات رهاسازی و تحویل عوامل ذی‌ربط شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد تصریح کرد: این حادثه ۳۶ مصدوم در پی داشت که پس از رهاسازی توسط نیروهای هلال‌احمر و اقدامات اولیه درمانی با کدهای آمبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مراکز درمانی و بیمارستان‌های یزد، اردکان و میبد انتقال داده شد، همچنین پنج نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

عشقی با قدردانی از تمام عوامل امدادگر نجات‌گر و دیگر دستگاه‌های امدادی و انتظامی در صحنه عنوان کرد: علت حادثه توسط راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

کد خبر 790742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.