پیش‌بینی اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید برومندزاده، صبح امروز_ سه‌شنبه بیست‌وهفتم شهریور_ در نشست خبری با موضوع تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: وقتی از جنگ و دفاع مقدس صحبت می‌شود، شاید تصور این باشد که جنگ خسارت محض است با اینکه عزیزانی را از دست دادیم و خسارات زیادی به زیرساخت‌های کشور وارد شد، اما امروز ملت ایران و ملت‌های آزاده که با تاسی از دفاع مقدس به مبارزه با زورگویان دنیا می‌ایستند از دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه از دوسال قبل برنامه‌ریزی جهت برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار داشت، افزود: از اصحاب رسانه جهت پوشش مناسب برنامه‌های کنگره شهدای استان کمال تقدیر و تشکر را داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس سال‌جاری با شعار محوری «در راه فتح قله‌ایم»، برگزار می‌شود، گفت: در هفته دفاع مقدس ۱۰۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده است و قریب به هزار مورد برنامه در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، معرفی شهدا در فضای مجازی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است، تصریح کرد: سهمیه استان در زمینه تجلیل سراسری از پیشکسوتان ایثار و شهادت، پنج هزار نفر است.

برومندزاده خاطرنشان کرد: برگزاری اجلاسیه شهدای دانش‌آموز، نواختن زنگ ایثار، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، فضاسازی محیطی در شهرها، شب شعر و تولیدات در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: رژه ۳۱ شهریور به دلیل برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار نمی‌شود و برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی به جای آن برنامه‌ریزی شده‌است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری اردوهای جهادی، توزیع بسته‌های معیشتی، افتتاح ۱۶ واحد مسکونی کارکنان سپاه، کلنگ‌زنی نیروگاه برق خورشیدی، آسفالت راه روستایی راک و بهره‌برداری از طرح‌های آب‌رسانی به شش روستا از جمله برنامه‌های دفاع مقدس است.

کد خبر 790709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.