جدیدترین اخبار هواشناسی ایران برای روزهای آینده / تداوم بارندگی‌ در استان‌های کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارندگی‌ در استان‌های کشور و بارش باران در پنج استان کشور طی امروز خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز در نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال سمنان، افزایش ابر و بارش باران پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه در گیلان، مازندران، بعضی مناطق گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، پنجشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، بعضی مناطق اردبیل و گیلان، ابرناکی، رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: جمعه در شمال غرب و گیلان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد و شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، بعضی مناطق اردبیل و گیلان، ابرناکی، رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز در نوار شرقی کشور، بعضی مناطق غرب، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در نوار شرقی، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و جمعه و شنبه در غرب و بعضی مناطق شمال غرب، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک انتظار می‌رود.

کد خبر 790629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.