تیم فوتبال بعثت نماینده غرب کشور است

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه تیم فوتبال بعثت را نماینده غرب کشور دانست و گفت: برای مسابقه تماشاچی‌هایی از استان‌های غربی، ایلام، لرستان و کردستان خواهیم داشت، مسئولان کرمانشاه پاسخگوی مطالبه هواداران باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، افشین حسنی امروز _دوشنبه بیست و ششم شهریور_ در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن جلسات شهید هادیان مجتمع ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، از مشکلات خرید امتیاز تیم لیگ دسته اول فوتبال سخن گفت.

وی با گله‌مندی از مسئولان استان، افزود: بعد از ۱۵ سال با هزینه ۴۸ میلیارد تومانی تیم لیگ یکی را به استان کرمانشاه آورده‌ایم که از از مقام ارشد استان، فرماندار گرفته تا نماینده مجلس و مابقی یک تبریک خشک‌خالی به بنده نگفتند.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه ادامه داد: از کار خود به عشق مردم و جوانان کرمانشاه پشیمان نیستم، اما از رفتاری مسئولان استان، کسانی که وظیفه سازمانی در قبال کمک به ورزش را بر عهده دارند؛ پشیمان می‌شوم.

حسنی در خصوص علت تمرین تیم بعثت کرمانشاه در تهران، تاکید کرد: هر زمانی که زمین و خوابگاهی در شأن تیم بعث در کرمانشاه بود، حتماً تمرین تیم را به کرمانشاه منتقل خواهم کرد؛ بازیکن حرفه‌ای زمین و امکانات، خوب می‌خواهد و در تهران این امکانات را در اختیار دارد.

بی‌مهری مسئولان به تیم فوتبال بعثت کرمانشاه

وی هزینه تیم فوتبال بعثت تا پایان سال را ۱۵۰ میلیارد تومان عنوان و اضافه کرد: ما از استاندار و مسئولان حمایت معنوی می‌خواهیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با گله‌مندی از وضعیت ورزشگاه آزادی، تاکید کرد: در حال رفع نواقص وضعیت ورزشگاه آزادی (زمین شماره یک) هستم تا مردم و جوانان کرمانشاه در شهر خود، تنها تیم استان و غرب کشور (بعثت کرمانشاه) را تشویق کنند که به دلیل نداشتن زمین، به اجبار ورزشگاه دوم را تختی خرم‌آباد معرفی کرده‌ام.

حسنی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه را نماینده غرب کشور دانست و گفت: فردا تماشاچی‌هایی از استان‌های غربی، ایلام، لرستان و کردستان خواهیم داشت، مسئولان کرمانشاه پاسخگوی مطالبه هواداران باشید.

وی با بیان اینکه برای صعود به میدان آمده‌ام، گفت: مطمئن باشید امسال تیم بعثت بهترین نتیجه را با حمایت تماشاچی‌ها و اصحاب رسانه از مسابقات لیگ یک خواهد گرفت و هر امکاناتی بخواهند را در اختیار تیم قرار خواهیم داد.

کد خبر 790624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.