قدردان زحمات شبانه‌روزی کارکنان پلیس در راستای تأمین امنیت شهروندان باشیم

امام جمعه موقت اصفهان گفت: تلاش و زحمات شبانه‌روزی کارکنان انتظامی در راستای تامین امنیت شهروندان برکسی پوشیده نیست و امید است عموم مردم نیز قدردان زحمات این عزیزان باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مسعود طریفی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه دیدارهایی که با علما و ائمه جمعه این استان دارد، با آیت الله سیدابوالحسن مهدوی دیدار و امام جمعه موقت اصفهان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس اظهار کرد: امروز کارکنان پلیس در عین اقتدار و صلابت، با صبر و شکیبایی، شبانه روز در حال خدمت رسانی به عموم مردم جامعه هستند که این مهم بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: کارکنان مجموعه انتظامی استان اصفهان نیز با تلاش شبانه روزی در حال تأمین امنیت شهروندان هستند و زحمات آنها بر کسی پوشیده نیست که امید است مردم نیز قدردان زحمات این عزیزان باشند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه جامعه اسلامی و روحانیت همواره دعاگوی فرزندان خود در انتظامی است، بیان کرد: امنیت امروز کشور را مدیون زحمات و تلاش‌های همه دستگاه‌های امنیتی، به ویژه انتظامی هستیم که اقدامات و عملکرد این عزیزان در حوزه مختلف جای تقدیر و تشکر دارد.

آیت الله مهدوی با اشاره به نزدیک بودن هفته انتظامی تصریح کرد: امید است کارکنان انتظامی در طول این هفته بیش از دیگر ایام سال به شهروندان خدمت‌رسانی کنند و بتوانیم از زحمات این عزیزان و خانواده‌های آنان نیز به نحو شایسته تقدیر کنیم.

شایان ذکر است، معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان اصفهان در این دیدار که در سلسله دیدارهای او با علما و فرهیختگان استان اصفهان و در آستانه هفته انتظامی برگزار شد، گزارشی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی و ارائه خدمات مشاوره‌ای توسط مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان و مشاوران کلانتری‌های این استان و برگزاری جلسات آموزشی متناسب با نیاز جوامع هدف توسط مربیان متخصص آموزش همگانی پلیس را ارائه کرد.

کد خبر 790617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.