ثبت نام ۶۸ هزار و ۵۰۰ نفر برای سرویس مدارس در مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تاکنون ۶۸ هزار و ۵۰۰ نفر از اولیای دانش‌آموزان در سامانه حمل و نقل دانش‌آموزی شهرداری مشهد ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، مرتضی چایچی مطلق اظهار کرد: در سامانه حمل و نقل سرویس‌دهی مدارس اشکالات و چالش‌هایی وجود داشت که سعی بر این بود تا نواقص برطرف شود و بر اساس ضوابط قانونی و به‌کارگیری نکات پلیس راهور و بازرسی، از ابتدای مهر خدمات سرویس‌دهی مدارس توسط شرکت‌های حمل و نقل به دانش آموزان ارائه می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۶۸ هزار و ۵۰۰ نفر از اولیای دانش‌آموزان در سامانه حمل و نقل دانش‌آموزی شهرداری مشهد ثبت‌نام کرده‌اند؛ امیدواریم در حوزه حمل و نقل و سرویس‌دهی مدارس بعد از شروع سال تحصیلی بتوانیم کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: طبق مصوبات، نرخ کرایه ماهانه نیز به زودی برای سال جدید تصویب می‌شود؛ تمام تلاش‌ها نیز این است که هزینه‌های درنظر گرفته شده برای والدین مقرون به صرفه باشد، همچنین در این حوزه با متخلفین که قوانین را رعایت نکنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 790572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.