ناگهان از قلعه حسن‌خان دود بلند شد!

ورزشگاه شهر قدس که میزبان تقابل استقلال و الغرافه است، در فاصله دو ساعت مانده به شروع بازی با حادثه آتش‌سوزی مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال استقلال ایران در اولین دیدار خود در چارچوب فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رقابت‌های لیگ‌نخبگان آسیا که از امروز _دوشنبه بیست‌وششم شهریور_ رسماً آغاز می‌شود میزبان الغرافه قطر خواهد بود که قرار است این بازی در ورزشگاه شهر قدس و با حضور هشت هزار تماشاگر مشتاق فوتبال‌دوست برگزار شود.

نشست‌خبری سرمربیان و بازیکنان دو تیم روز گذشته در محل کنفرانس ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد که در جریان نشست‌خبری سیدحسین حسینی، به‌دلیل برق گرفتن دو تن از اعضای مجموعه ورزشی شهدای شهر قدس برق این ورزشگاه قطع شد و مسئولان به دنبال رفع این مشکل بودند.

تیم فوتبال الغرافه یک‌شنبه شب و در فاصله ۲۴ ساعت تا دیدار مقابل استقلال به ورزشگاه شهدای شهر قدس آمد تا تمرین کند. این ورزشگاه که از عصر یک‌شنبه درگیر قطعی برق و مشکلاتی دیگر بود، اما آمادگی پذیرایی از تیم قطری را نداشت. قطری‌ها در زمین حاضر بودند، اما تنها در بخشی از ورزشگاه نورافکن‌ها روشن بودند.

پس از دقایقی قسمت‌های از نورافکن‌های روبه‌روی جایگاه ورزشگاه شهدای شهر قدس روشن شد، اما باز هم نور برای تمرین کافی نبود. پدرو مارتینس سرمربی تیم فوتبال الغرافه قطر هم به ناچار تمرینات تیمش را به گوشه‌ای از زمین برده بود که نور کافی باشد.

با این اوصاف و ناراحتی و نارضایتی تیم میهمان و البته ناظر AFC، ورزشگاه شهر قدس هرطور شده مهیای بازی شد. همچنین وضعیت دو فردی که دچار برق گرفتگی شدند مساعد است و ابتدا به‌وسیله عوامل تکنسین اورژانسی که در ورزشگاه حاضر بودند مورد مداوا قرار گرفتند و پس از آن راهی مراکز درمانی شدند.

امروز هم در حالی که دو ساعت مانده به شروع بازی استقلال و الغرافه بود، گویا یک آتش‌سوزی در این ورزشگاه اتفاق افتاده و آتش‌نشانی بلافاصله به این ماجرا ورود کرد. طبق آخرین اخبار دود ایجاد شده، به دلیل استفاده از مواد محترقه و دودزایی بوده که توسط هواداران استفاده شده و هیچ آتش‌سوزی در کار نبوده و بازی بدون مشکل برگزار می‌شود.

کد خبر 790558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.