از به دام انداختن قاچاقچیان سوخت تا دستگیری متهمان متواری

اجرای طرح امنیت محله محور در فلاورجان و طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اصفهان، دستگیری ۱۹ خرده فروش مواد مخدر در خمینی شهر و نگهداری ۱۰ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه در یک انبار را در بسته خبری انتظامی ایمنا می‌خوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری انتظامی امروز به سراغ اقدامات پلیس برای به دام انداختن خاطیان، قاچاقچیان، ساماندهی معتادان متجاهر و ارتقای امنیت اجتماعی استان اصفهان رفتیم که اخبار آن را تحت عنوان دستگیری ۱۲ متهم و محکوم متواری در فلاورجان، کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه در یک انبار، جمع‌آوری ۱۱ معتاد متجاهر در اصفهان و دستگیری ۱۹ خرده فروش مواد مخدر در خمینی شهر می‌خوانید، البته امروز شاهد دیدار معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان و امام جمعه موقت اصفهان نیز بوده‌ایم.

تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان پلیس در راستای تأمین امنیت شهروندان

صبح امروز، مسعود طریفی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه دیدارهایی که با علما و ائمه جمعه این استان دارد، با آیت الله سیدابوالحسن مهدوی دیدار و امام جمعه موقت اصفهان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس اظهار کرد: امروز کارکنان پلیس در عین اقتدار و صلابت، با صبر و شکیبایی، شبانه روز در حال خدمت رسانی به عموم مردم جامعه هستند که این مهم بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: کارکنان مجموعه انتظامی استان اصفهان نیز با تلاش شبانه روزی در حال تأمین امنیت شهروندان هستند و زحمات آنان بر کسی پوشیده نیست که امید است مردم نیز قدردان زحمات این عزیزان باشند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه جامعه اسلامی و روحانیت همواره دعاگوی فرزندان خود در انتظامی است، بیان داشت: امنیت امروز کشور را مدیون زحمات و تلاش‌های همه دستگاه‌های امنیتی، به ویژه انتظامی هستیم که اقدامات و عملکرد این عزیزان در حوزه مختلف جای تقدیر و تشکر دارد.

آیت الله مهدوی با اشاره به نزدیک بودن هفته انتظامی تصریح کرد: امید است کارکنان انتظامی در طول این هفته بیش از دیگر ایام سال به شهروندان خدمت رسانی کنند و بتوانیم از زحمات این عزیزان و خانواده‌های آنان نیز به نحو شایسته تقدیر کنیم.

شایان ذکر است، معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان اصفهان در این دیدار که در سلسله دیدارهای او با علما و فرهیختگان استان اصفهان و در آستانه هفته انتظامی برگزار شد، گزارشی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی و ارائه خدمات مشاوره‌ای توسط مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان و مشاوران کلانتری‌های این استان و برگزاری جلسات آموزشی متناسب با نیاز جوامع هدف توسط مربیان متخصص آموزش همگانی پلیس را ارائه کرد.

از به دام انداختن قاچاقچیان سوخت تا دستگیری متهمان متواری

اجرای طرح امنیت محله محور در فلاورجان و دستگیری ۱۲ متهم و محکوم متواری

مرتضی هادیان، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح پیشگامان و امنیت محله محور با هدف دستگیری محکومان متواری، سارقان و خرده فروشان مواد مخدر با استفاده از حداکثر ظرفیت یگان‌های تابعه فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با محوریت کلانتری ۱۲ ابریشم به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: مأموران در اجرای این طرح موفق به شناسایی و دستگیری دو خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادیری انواع مواد افیونی، دستگیری هفت نفر از محکومان متواری، یک سارق و یک مالخر اموال مسروقه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان جمع‌آوری یک معتاد متجاهر و توقیف پنج دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دیگر نتایج این طرح اعلام و تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله محور با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری سارقان و مخلان نظم و امنیت جامعه همچنان با جدیت و با عملیات‌های هماهنگ و ضربتی پلیس ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات پیرامون موارد مشکوک از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

نگهداری ۱۰ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه در یک انبار

حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: مأموران کلانتری ۳۳ این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و عرضه خارج از شبکه فراورده‌های نفتی، از نگهداری غیر قانونی در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی صورت گرفته از این انبار ۱۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل که خارج از شبکه قانونی توزیع نگهداری می‌شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش سوخت کشف شده را برابر اعلام کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه سه متهم شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

از به دام انداختن قاچاقچیان سوخت تا دستگیری متهمان متواری

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اصفهان و جمع‌آوری ۱۱ معتاد متجاهر

احمد نیکبخت، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: به منظوره رسیدگی به مطالبات مردمی، مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاک‌سازی پایانه‌های مسافربری اجرایی شد.

وی افزود: با انجام اقدامات میدانی و بررسی‌های همه جانبه در محل‌های شناسایی شده، در نهایت ۱۱ نفر معتاد متجاهر از سطح پایانه‌های مسافربری جمع‌آوری و برای سیر مراحل بازپروری به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند گزارشات خود در خصوص فعالیت خرده فروشان مواد مخدر، حضور معتادان متجاهر و ولگرد را از طریق تلفن ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدر اصفهان با شماره ۲۱۸۲۵۴۶۲ در اختیار پلیس قرار دهند.

دستگیری ۱۹ خرده فروش مواد مخدر در خمینی شهر

هوشنگ ابراهیمی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح آرامش با هدف دستگیری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری‌های فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح یک روزه ۱۹ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنها ۱۶۶ گرم انواع مواد مخدر در بسته‌های آماده توزیع، ابزار آلات مصرف مواد مخدر، یک عدد کارت‌خوان و مبلغ ۶۲ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به تحویل خرده فروشان مواد مخدر به مرجع قضائی اظهار داشت: در ادامه طرح مذکور ۱۷ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و پس از هماهنگی‌های قانونی برای درمان به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

کد خبر 790493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.