معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ منصوب شد

«مهدی محمدی» طی حکمی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «مهدی محمدی» را به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم سیدعباس صالحی خطاب به مهدی محمدی که پیش از این نیز مشاور وزیر و دبیر هیأت رسیدگی به مراکز فرهنگی بود، آمده است:

«جناب آقای دکتر مهدی محمدی

نظر به سوابق و تجارب موفق و ارزشمند جناب عالی در حوزه‌های گوناگون مدیریتی، به موجب این حکم به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در تعامل فعال با استانداران و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و با همکاری مجموعه معاونت‌ها، مؤسسات و سازمان‌های تابعه، در انجام شایسته وظایف و مسئولیت‌ها و نیز استیفای حقوق وزارت متبوع در مراجع ذی صلاح موفق باشید.»

به گزارش ایمنا، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین تکریم سیدمحمد هاشمی معاون پیشین حقوقی و جانشین وزیر و معارفه مهدی محمدی معاون جدید حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، از خدمات و تلاش‌های سیدمحمد هاشمی تقدیر کرد.

وی افزود: خدمات دکتر هاشمی در زمان تصدی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها و همچنین جانشینی وزیر تأثیرگذار بود و برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با معرفی مهدی محمدی به‌عنوان معاون جدید حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی را فردی مسئولیت‌پذیر در همه حوزه‌های مدیریتی‌اش دانست.

صالحی با اشاره به دیگر ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی معاون جدید حقوقی این وزارتخانه، افزود: آقای محمدی از بیت صالح هستند و در دوران مختلف مدیریتی خود پیگیری‌های موفقی داشته و تعاملات خوبی هم در دوران مسئولیت در هیئت رسیدگی به مراکز فرهنگی با مؤسسات فرهنگی داشته است.

کد خبر 790486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.