خرید گوشی‌های مسروقه در تهران، فروش در کرمانشاه/ کشف ۲۵ دستگاه موبایل سرقتی

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری خریدار و فروشنده گوشی‌های مسروقه در کرمانشاه و کشف ۲۵ دستگاه موبایل سرقتی خبر داد.

علی کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس آگاهی مبنی بر اینکه شخصی در زمینه خرید و فروش گوشی‌های تلفن همراه مسروقه فعالیت دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد این فرد در تهران و به صورت گسترده اقدام به خرید تلفن همراه مسروقه کرده است و پس از تغییر شماره سریال، اقدام به فروش آن‌ها در مغازه‌های موبایل فروشی و میان شهروندان می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کارآگاهان با دریافت این اطلاعات و انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد شده است و پس از حضور در کرمانشاه نسبت به دستگیری وی مقابل منزلش اقدام کردند.

کرمی با اشاره به بازرسی‌های انجام گرفته از منزل متهم پس از هماهنگی با مقام قضائی، تاکید کرد: در این بازرسی ۲۵ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و ۱۹۰ میلیون ریال وجه نقد که برای خرید و فروش موبایل‌های سرقتی استفاده می‌شد، کشف شد.

وی از توقیف یک دستگاه خودرو پراید متعلق به مجرم دستگیر شده خبر داد و گفت: بازجویی از این فرد توسط کاراگاهان پلیس آگاهی همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از تلاش برای کشف شماره سریال‌های اصلی گوشی‌های سرقتی کشف شده و صاحبان آن‌ها خبر داد.

کد خبر 790432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.