رشد ۸۰ درصدی سرانه‌ ورزشی مدارس خوزستان با اجرای طرح شهید سلیمانی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به افتتاح ۲۴ طرح ورزشی در خوزستان گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی سرانه‌ ورزشی مدارس خوزستان رشد ۸۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، عبدالله حبیبی امروز _دوشنبه بیست و ششم شهریور_ در آئین افتتاح همزمان ۴۷۳ پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: امروز در استان خوزستان همزمان با سایر استان‌های کشور ۲۴ پروژه ورزشی در طرح شهید سلیمانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: پروژه ورزشی شهید سلیمانی فضای تربیت‌بدنی در کشور را زنده کرد و با اجرای این طرح، سرانه ورزشی در استان خوزستان با رشدی ۸۰ درصدی روبه‌رو شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به استخدام نیروهای جدید در آموزش و پرورش ادامه داد: امسال حدود ۴ هزار نفر در آموزش‌وپرورش استخدام شدند که در این میان نیروهای تربیت‌بدنی نیز جذب آموزش و پرورش می‌شوند. البته ما همواره در برخی از شهرستان‌ها با مشکل نقل و انتقال معلمان رو به رو هستیم. در عین حال توانمندسازی معلمان نیز لازم و ضروری است.

حبیبی اضافه کرد: در مهرماه حدود یک هزار و ۱۰۰ کلاس درس از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت افتتاح خواهد شد، در عین حال تجهیزات هنرستانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی در سطح استان خوزستان توزیع می‌شود.

وی از توزیع تجهیزات ورزشی در استان خبر داد و تاکید کرد: در مهر نیز شاهد توزیع تجهیزات ورزشی در مدارس استان خوزستان خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: استان خوزستان در جشنواره نوجوان سالم موفق به کسب رتبه برتر شد، همچنین میانگین رشد معدل دانش‌آموزان خوزستانی نیز در بین پنج استان برتر کشور قرار گرفت که امیدواریم این اتفاقات در طی چندسال آینده ادامه پیدا کند.

کد خبر 790418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.