انجام عملیات وعده صادق ۲ حتمی است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری گفت: انجام عملیات وعده صادق ۲ و آن چیزی که وعده داده شده، حتمی است، این عملیات با پشتیبانی مردم در زمان و وقت مناسب انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، سردار علی محمد اکبری امروز _ دوشنبه بیست‌وششم شهریور_ در نشست خبری یا اصحاب رسانه اظهار کرد: اگر گفته می‌شود انقلاب اسلامی به کشورهای مختلف صادر شده و محور مقاومت روز به روز قدرتمند می‌شود، همه به برکت دفاع مقدس است.

وی با بیان این‌که ایثار، استقامت و ایستادگی ملت بزرگ ایران و رزمندگان در همه عرصه‌ها عامل ناکامی و شکست دشمنان است، افزود: کشوری که در هشت سال دفاع مقدس حتی گلوله هم نداشت، امروز به خاطر صادرات تسلیحات نظامی از طرف اتحادیه اروپا تحریم می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: مردم و رزمندگان چهارمحال‌وبختیاری با تقدیم دو هزار و ۵۰۰ شهید کارنامه درخشانی در عرصه‌های مختلف انقلاب و دفاع مقدس در قالب تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) داشتند.

سردار اکبری با بیان این‌که با ایستادگی ملت در بعدهای مختلف در نزدیکی قله هستیم و به زودی قله فتح خواهد شد و این پرچم به صاحب‌الزمان (عج) خواهد رسید، تاکید کرد: در هفته دفاع مقدس هزار و ۲۰۰ برنامه در اقشار مختلف بسیج سپاه و با شعار محوری «در راه فتح قله‌ایم» برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: فضاسازی محیطی، دیدار و سرکشی از هزار و ۶۰۰ خانواده شهدا، رژه نیروهای مسلح در شهرکرد و لردگان، برگزاری یادواره‌های شهدا، بازروایی عملیات والفجر۸ از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

سردار اکبری با بیان این‌که شهید ظفر خالدی از شهدای شاخص کشوری و اهل استان چهارمحال‌وبختیاری است، افزود: در ۵۶۶ آموزشگاه استان زنگ ظفر هم‌زمان با هفته دفاع مقدس به صدا درمی‌آید و سیره این شهید تبیین می‌شود.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تبیین ابعاد مختلف هشت سال دفاع مقدس بوده و لازم است صاحب‌نظران برای جلوگیری از تحریف آن وارد عمل شوند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری گفت: عملکرد استان و تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) در دفاع مقدس در حال تدوین است و بخش از آن آماده شده، رونمایی آن به طور کامل در دومین کنگره ملی شهدای چهارمحال‌وبختیاری در سال آینده رونمایی خواهد شد.

سردار اکبری با اشاره به انتقام اسماعیل هنیه تاکید کرد: انجام عملیات وعده صادق دو و آن چیزی که وعده داده شده حتمی است، این عملیات با پشتیبانی مردم در زمان و وقت مناسب انجام می‌شود.

کد خبر 790401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.