۳۹ واحد صنفی متخلف در قزوین تعزیراتی شدند

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از معرفی ۳۹ واحد صنفی متخلف این استان به سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد.

جمشید خدایاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از معرفی ۳۹ واحد صنفی متخلف این استان به سازمان تعزیرات حکومتی در یک هفته اخیر خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد برای ۱۲ واحد نانوایی و همچنین ۲۷ واحد صنفی دیگر شامل سوپرمارکت، فروشگاه زنجیره‌ای، میوه‌فروشی و واحد لبنیاتی پرونده تخلف صنفی تشکیل و به تعزیرات ارجاع شده است.

وی اضافه کرد: طی یک‌هفته گذشته از ۲۷۶ واحد صنفی شامل ۱۳۳ باب نانوایی، ۵۶ باب فروشگاه زنجیره‌ای، ۴۵ باب میوه‌فروشی، ۲۷ واحد سوپرمارکت و ۱۵ واحد لبنیاتی بازرسی صورت گرفت که منجر به تشکیل ۳۹ پرونده تخلف تعزیراتی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کشف ۳۸ کارت‌خوان غیرمجاز در بازرسی‌های ۲ روز اخیر از واحدهای نانوایی آبگرم، اقبالیه و بیدستان خبر داد و گفت: همچنین در این نانوایی‌ها ۶۰ کارت بانکی غیرمجاز کشف و ضبط کردیم.

خدایاری درباره عمده تخلفات صنفی کشف‌شده در بازرسی‌های صورت‌گرفته عنوان کرد: کم‌فروشی، گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه، رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی و ساعت کاری عمده تخلفات کشف شده را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 790381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.