قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۶ شهریور+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _دوشنبه بیست‌وششم شهریور_ با نوسان قیمت در بازار محصولات داخلی و مونتاژی به کار خود ادامه می‌دهد.

پژو پارس از سدان‌های پرطرفدار شرکت ایران خودرو امروز ۱۰ میلیون تومان گران شد و به نرخ ۶۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

دنا پلاس (۶ سرعته) با مدل ۱۴۰۳ از محصولات داخلی ایران خودرو با افت پنج میلیون تومانی به کانال ۷۹۰ مییون تومانی برگشت.

خودروی سهند S امروز با افت چهار میلیون تومانی به قیمت ۴۹۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین G (سانروف) در شمار محصولات رده‌بالای سایپا، با رشد پنج میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته به قیمت ۷۱۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۲۵ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۶۹۹ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۹ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۱۷ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۹۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۷۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۹ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۰۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۱۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۸۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۱ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۶۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۷۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۳ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۳ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۲ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۴ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۶ شهریور+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز در بسیاری از محصولات با کاهش و تعدادی نیز افزایش قیمت روبه‌رو است.

X55 پرو از محصولات مونتاژی مدیران خودرو با رشد چشمگیر ۵۰ میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته به قیمت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تحویل متقاضی می‌شود.

کی‌ام‌سی T9 رده‌ای بالاتر از کی‌ام‌سی T8 قرار گرفته است امروز ۱۵ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

پیکاپ G9 از پرآشن و قدرتمندترین خودروی بهمن موتور نیز با افت ۷۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

لاماری ایما با افت هشت میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۹۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۷۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۲۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۱۴ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۰۶ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۵۶ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۱۴ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۶ شهریور+ جدول

کد خبر 790356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.