شهرک سلامت می‌تواند شرایط توسعه گردشگری سلامت را فراهم آورد

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرک سلامت یکی از پروژه‌های فاخر اجرا شده در شهر اصفهان است که می‌تواند شرایط توسعه گردشگری سلامت را فراهم آورد.

رسول میرباقری در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به درخواست مدیریت شهرک سلامت پیرامون تخلفاتی که اطراف شهرک اتفاق می‌افتد، جلسه‌ای را در کمیسیون برگزار کردیم، چراکه شهرک سلامت یکی از پروژه‌های فاخر اجرا شده در شهر اصفهان است و می‌تواند مقدمات درمان و رفع مشکلات بیماران در داخل و خارج از استان اصفهان، حتی گردشگران را فراهم سازد.

وی با اشاره به اینکه شهرک سلامت می‌تواند شرایط توسعه گردشگری سلامت را فراهم آورد، افزود: در حال حاضر برخی شهرهای کشور در زمینه جذب گردشگر خارجی حتی در موضوع سلامت موفق‌تر از اصفهان عمل کرده‌اند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد: اقدامات ناگواری پیرامون شهرک سلامت اعم از تغییر کاربری‌ها اتفاق می‌افتد که اگر از وقوع آن‌ها جلوگیری کنیم، می‌توانیم یک شهرک سلامت نمونه در کشور داشته باشیم و از فرصت‌های خوب درمانی نیز برای شهروندان، برای مسافران و گردشگران استفاده کنیم.

کد خبر 790302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.