حمایت مالی سازمان فرهنگی از ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی قم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: ۲۰۰ مورد از مساجد و هیئت‌های شهر قم از ابتدای سال تا کنون از حمایت مالی سازمان فرهنگی برخوردار شده‌اند.

سید محمد موسوی منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به مشارکت شهرداری با مساجد و مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی فعال در قم اظهار کرد: به منظور مشارکت مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی فعال در سطح شهر قم، برنامه‌ریزی لازم با حمایت شهردار قم و مجموعه‌های مختلف شهرداری قم انجام‌شده است.

وی افزود: سیاست ارتباط و تعامل سازمان با مجموعه‌های فرهنگی از ابتدای سال ابلاغ شده و تلاش می‌شود تا در اجرای برنامه‌های سازمان فرهنگی همکاری لازم با مجموعه‌های فرهنگی انجام شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به حمایت سازمان از مساجد و هیئت‌های مذهبی تصریح کرد: ۲۰۰ مورد از مساجد و هیئت‌های مذهبی شهر قم از ابتدای سال تا کنون از حمایت مالی سازمان فرهنگی برخوردار شده‌اند.

موسوی منش با تاکید بر مشارکت شهرداری در برپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی از ابتدای دهه محرم و ایام اربعین حسینی در برپایی ایستگاه‌ها صلواتی و موکب‌ها با مجموعه‌های فرهنگی فعال شهر قم مشارکت داشته و سعی شد تا در این قالب توزیع عادلانه برقرار باشد.

وی گفت: سازمان فرهنگی تلاش می‌کند تا در برگزاری مراسم و کار گروه‌هایی چون فرهنگ ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، جوانی و جمعیت، نشاط اجتماعی، اوقات و فراغت و برگزاری همایش اربعین با عنوان جاماندگان اربعین رویکرد چند وجهی داشته باشد.

کد خبر 790291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.