نارضایتی مردم از تعلل بانک‌ها در ارائه تسهیلات مصوب

فرماندار شهرستان گرمی گفت: مردم و تولیدکنندگان از تعلل بانک‌ها در ارائه تسهیلات مصوب ناراضی هستند و این همکاری نکردن، مردم را با مشکل جدی روبه‌رو کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسین مولایی، در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی خطاب به رؤسای شعبات بانک‌ها در این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه بانک‌ها همراهی لازم در ارائه تسهیلات مصوب به مردم ندارند، بنابراین مردم و تولیدکنندگان ناراضی هستند و افرادی که قرار است، تسهیلات مختلف مصوب در اختیار آنان قرار گیرد، با مشکل جدی روبه‌رو هستند.

وی با بیان به اینکه بیشترین مراجعات روزانه و نارضایتی اهالی شهرستان گرمی مربوط به بانک‌ها است، افزود: در اکثر موارد پس از تماس تلفنی با سرپرستان شعب بانک‌های عامل دریافت تسهیلات اهالی تسهیل می‌شود، در این خصوص تا می‌توانید انجام کار مردم و پرداخت تسهیلات را در اولویت قرار دهید و از اعمال سلیقه‌های شخصی پرهیز کنید.

فرماندار شهرستان گرمی اظهار کرد: همه مسئولان و کارکنان ادارات و نهادها باید در زمینه خدمت‌رسانی صادقانه به گروه‌های مختلف جامعه در شهرستان بیش از پیش تلاش کنند، احترام و تکریم و خدمت‌رسانی شایسته در دستور کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان قرار گیرد.

مولایی با اشاره به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس اظهار داشت: بازگشایی مدارس یکی از برنامه‌های مهم و حساس آموزش و پرورش شهرستان است و با توجه به اهمیت موضوع نیاز است، هماهنگی، همکاری و مساعدت لازم از سوی سایر دستگاه‌ها برای این امر صورت گیرد.

فرماندار شهرستان گرمی در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس نیز گفت: امروز وظیفه داریم با خدمت صادقانه در پست‌هایی که در اختیار داریم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، چرا که آرامش و مسئولیت‌هایی را که امروز ما در اختیار داریم، شهدا با ایثار و فداکاری به ارمغان آورده‌اند.

مولایی در ادامه با تاکید بر فضاسازی شهری و برگزاری مراسم مختلف جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان گرمی گفت: فضاسازی ادارات و سطح شهر، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اولویت برنامه‌ها است که باید در اولویت اجرا قرار گیرد.

کد خبر 790255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.