امروز وظیفه همه مسلمانان ایستادگی مقابل دنیای کفر و استکبار است

نماینده ولی فقیه مازندران با بیان اینکه امروز وحدت‌مان حول مکتب دین و پیامبر(ص) است، گفت: وظیفه داریم پشت‌سر مردمی که مقابل دنیای کفر و استکبار ایستادگی کردند، بایستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی امشب _یکشنبه بیست‌وپنجم شهریور _ در جشن بزرگ ولادت ختمی مرتبط پیام اکرم (ص) واقع در بقعه مابرکه ناصرالحق آمل که با حضور جمعی از علما، شعران و اعضای جبهه مقاومت برگزار شد، اظهار کرد: امام‌زاده ناصرالحق هم توانست مروج اسلام در این سرزمبن تبلیغات دینی و اسلامی و دعوت به ایلام و هم توانست در فضای پر از خفقان بنی عباس و عباسی در این سرزمین حکومت علوی را ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه مازندرانی‌ها مفتخرند که دیار علویان و اولین حکومت علوی در مدینه و کوفه انجام شده به مرکزیت آمل بوده است، افزود: خدمتی که این مرد بزرگ به ما داشتند در جوار این امامزاده که در جوار آن‌ها شهدای یمن به شهادت رسیدند، در اینجا مهمان‌مان هستند.

نماینده ولی فقیه مازندران با بیان اینکه اجتماع باشکوه امشب بنام قرآن و محفل قرآنی و به عنوان بزرگداشت میلاد رسول (ص) و هفته وحدت برگزار شد، بیان کرد: این جشن یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات و همایش‌هایی که طلیعه کنگره ملی ۱۴ و ۵۰۰ مازندران است.

محمدی‌لائینی ضمن قدردانی همه برگزارکنندگان و شرکت کنندگان و مهمانان یمن یادآور شد: امروز یمن از بازوان پرقدرت حوزه مقاومت است و منافع صهیونیستی را در سه دریای سرخ، عدن و عمان به خطر انداخته است.

وی با اعلام اینکه بیش از ۲۰۰ کشتی آن‌ها و برخی ناوهای جنگی آمریکا و دومین ناو جنگی بزرگ آمریکا را هدف موشک‌های خود قرار داده و ضربه‌های سختی بر رژیم صهیونیست وارد کرد، تصریح کرد: امروز یمن در حوزه دریا، حزب‌الله عراق و سوریه، از غرب آسیا با مجاهدت توانستند مقابل تمام منافع ابرقدرت‌ها با قلدری صهیونیست‌ها بایستند و بزرگی و شکوه آن‌ها را بشکنند.

عضو مجلس خبرگان در مازندران ادامه داد: این قدرت‌های پوشالی، توخالی و بسیار آسیب‌پذیر و ضربه‌پذیر هستند؛ یمنی‌ها این تضعیف آن‌ها را نشان دادند.

وی با بیان اینکه امروز وحدت‌مان حول مکتب دین و پیامبر (ص) است، افزود: وظیفه داریم پشت‌سر مردمی که مقابل دنیای کفر و استکبار ایستادگی کردند، بایستیم؛ دلگرمی آن‌ها نظام جمهوری اسلامی و به نوعی ام القرای مقاومت در منطقه است.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه امید است در پرتو قرآن و اهل بیت (ع) بتوانیم در مقام امام زمان (عج) راه شهیدان را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: امانت شهدا را به دست صاحب اصلی برسانیم.

کد خبر 790214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.