ترمیم و راه‌اندازی مجدد دو خط انتقال آب در شهرستان سنقر

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقروکلیایی از ترمیم و راه‌اندازی مجدد دو خط انتقال آب در این شهرستان خبر داد.

شهریار حیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: به دنبال اعلام همکاران اداره بهره‌برداری مبنی بر نشتی شدید شیر فلکه و عدم کارایی شیر یک‌طرفه ایستگاه پمپاژ مخزن جمع‌آوری و چاه شاهگدار، بلافاصله اقدامات اولیه جهت رفع مشکل به وجود آمده انجام و درخواست و پیگیری جهت تهیه وسایل مورد نیاز از انبار مرکزی استان، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تعویض شیرفلکه و شیر یک‌طرفه سایز ۱۰۰ ایستگاه پمپاژ مخزن جمع‌آوری و چاه شاهگدار که به علت فرسودگی دچار نقص و نشتی آب شده بودند، این خط مجدداً وارد مدار بهره‌برداری شد.

به گفته مدیر امور آب و فاضلاب سنقر و کلیایی، خط مذکور تأمین‌کننده بخشی از آب شرب شهر سنقر است که با همت و تلاش اکیپ حوادث و اتفاقات شهری، بار دیگر در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی همچنین از تعمیر شبانه شکستگی خط انتقال آب مخزن مرتفع به شهرک ولیعصر خبر داد و گفت: در پی گزارش مردمی، مبنی بر شکستگی این خط انتقال، بلافاصله همکاران اکیپ حوادث و اتفاقات در محل حاضر شدند و اقدامات اولیه به منظور رفع شکستگی لوله ۳۵۰ آزبست، انجام شد.

حیاتی در پایان با تقدیر از تلاش و مسئولیت‌پذیری همکاران واحد بهره‌برداری و اکیپ حوادث و اتفاقات شهرستان سنقر و کلیایی گفت: عملیات تعمیر و ترمیم این دو خط انتقال، با تلاش شبانه‌روزی همکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن با موفقیت به پایان رسید و این خطوط مجدداً وارد مدار بهره‌برداری شدند.

کد خبر 790210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.