پیروزی تاریخی افغانستان مقابل آنگولا در نخستین تجربه جهانی

تیم‌ملی فوتسال افغانستان با هدایت سرمربی ایرانی‌اش در نخستین تجربه بازی در جام‌جهانی، آنگولا را با نتیجه شش بر چهار شکست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از دور اول مرحله گروهی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۴ فوتسال به‌میزبانی کشور ازبکستان ظهر امروز _یک‌شنبه بیست‌وپنجم شهریور_ در شهر تاشکند پیگیری شد و در یکی از بازی‌های گروه سوم، از ساعت ۱۶:۰۰ تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و آنگولا رودرروی یکدیگر قرار گرفتند.

تیم‌ملی فوتسال افغانستان در رده سی‌ام فیفا قرار دارد و با هدایت مجید مرتضایی سرمربی ایرانی خود برای اولین‌بار در جام‌جهانی فوتبال شرکت می‌کند و آنگولا که چهل‌وهفتمین تیم رنکینگ جهان است در طرف مقابل بازی امروز قرار داشت.

بازیکنان تیم‌ملی فوتسال افغانستان در نخستین بازی خود در تاریخ جام‌جهانی که در شرق قاره آسیا برگزار می‌شود در تقابل با تیم‌ملی فوتسال آنگولا درنهایت حریف‌شان را با نتیجه پرگل و نزدیک شش بر چهار شکست دادند؛ گل‌های این بازی را برای افغانستان اکبر کاظمی، مهدی نوروزی، امید قنبری و حسین محمدی به ثمر رساندند و گل‌به‌خوی صفری و مرادی و دو گل آدِریتو هم سهم آنگولا بود.

ملی‌پوشان فوتسال افغانستان پس از کسب نخستین بازی تاریخ خود در جام‌جهانی در نخستین تجربه جهانی، در دومین بازی گروهی خود در جام‌جهانی، چهارشنبه هفته‌جاری در برابر فوتسال‌بازان مدعی قهرمانی آرژانتین رقابت می‌کنند.

کد خبر 790169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.