جشن متفاوت یمنی‌ها برای ولادت پیامبر (ص) روی کشتی اسرائیلی + فیلم

مردم یمن در استان‌های مختلف این کشور به ویژه صنعاء میلاد پیامبر اکرم (ص) را جشن گرفتند و کشتی توقیف شده اسرائیلی «گلکسی لیدر» را به محل جشن فرماندهان مذهبی تبدیل کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ملت یمن امروز _یکشنبه بیست و پنجم شهریور_ به مناسبت بزرگداشت ولادت پیامبر اسلام (ص) در استان‌های مختلف از جمله صنعا، صعده، تعز، حجه، إب و … جشن گرفتند و عشق و محبت خود را به پیامبر اکرم (ص) ابراز کردند.

مردم یمن به همین مناسبت سراسر کشور را تزئین کرده و آتش‌بازی کردند و پلاکاردهایی در ابراز وفاداری به پیامبر اسلام و ابراز شادی در دست داشتند.

جشن متفاوت یمنی‌ها برای ولادت پیامبر (ص) روی کشتی اسرائیلی + فیلم

همچنین «راهپیمایی نور» در استان‌های مختلف یمن صورت گرفت و یگان‌هایی از گروه‌های نظامی محور المرازیق، محور خب والشعف راهپیمایی کردند.

شمار زیادی از مردم یمن با در دست داشتن پرچم فلسطین در این مراسم شرکت کرده‌اند.

جشن متفاوت یمنی‌ها برای ولادت پیامبر (ص) روی کشتی اسرائیلی + فیلم

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن هم ضمن حضور در این جشن، ولادت پیامبر اسلام (ص) را به امت اسلام و ملت یمن تبریک گفت و از همه مردم یمن خواست در این جشن شرکت کنند.

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انقلاب یمن حضور امروز مردم به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) را در عشق به رسول خدا بی‌نظیر دانست و خطاب به میلیون‌ها مردم یمن گفت: بزرگ‌ترین جشن روی زمین را برای بزرگ‌ترین و بهترین انسان برگزار کردید.

وی تاکید کرد، بزرگداشت این مناسبت، مظهر قدردانی از لطف خداوند و اذعان به رحمت اوست.

همچنین کشتی گلکسی لیدر، اولین کشتی مرتبط با اسرائیل، که توسط نیروهای یمنی در حمایت از فلسطین توقیف شد، به محلی برای شادی و جشن و شادی فرماندهان مذهبی تبدیل شد.

در حالی که نتانیاهو پس از حمله موشکی بالستیک پیشگامانه به مرکز اسرائیل، یمن را با «بهای سنگین» تهدید کرد، وزیر اطلاعات یمن بر تل‌آویو سایه انداخته و گفت: میلیون‌ها یمنی برای جشن تولد حضرت محمد (ص) به خیابان‌ها آمدند و اسرائیلی‌ها باید در پناهگاه‌ها بمانند.

کد خبر 790161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.