ورزش اسکی کردستان باید به روزهای اوج خود برگردد

نایب رئیس فدراسیون اسکی گفت: ورزش اسکی کردستان باید تقویت شود و به روزهای اوج خود در دهه ۸۰ بازگردد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مرتضی ساوه شمشکی، امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم شهریور_ در مجمع انتخابات هیئت اسکی استان کردستان اظهار کرد: رشته اسکی کردستان در دهه ۸۰ در مسابقات لیگ بین‌المللی شرکت می‌کرد اما امروز حال و روز خوبی ندارد.

وی با بیان اینکه هم از لحاظ ورزشکار و هم زیرساخت‌های ورزشی رشته اسکی در کردستان افت کرده است، افزود: هیئت اسکی نباید منتظر کمک‌های دولتی باشد بلکه باید مستقل عمل کرده و اسپانسر و حامی مالی برای خود جذب کند.

نایب رئیس فدراسیون اسکی ادامه داد: اگر استان زیرساخت‌های لازم را در اختیار ندارد نباید آن رشته تعطیل کند و می‌تواند از امکانات سایر استان‌های همجوار استفاده کند.

ساوه شمشکی استفاده از تجربیات پیشکسوتان رشته اسکی، فعال کردن بخش‌های دانش آموزی، دانشجویی و شهرداری و غیره، تهیه بانک اسکی، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های دانش مربیگری و داوری و فعال کردن کمبته‌های هیئت اسکی را نیز در استان خواستار شد و تاکید کرد: اسکی کردستان باید نجات پیدا کند و به روزهای اوج خود در دهه ۸۰ بازگردد.

وی تصریح کرد: هیئت اسکی کردستان در دهه ۸۰ در بین پنج هیئت برتر کشور قرار داشت که از رئیس جدید این هیئت در استان می‌خواهیم توسعه و پیشرفت این رشته را در استان به صورت جدی پیگیری کند.

به گزارش ایمنا، «علیرضا محمدی» تنها کاندیدای مجمع انتخابات هیئت اسکی استان با کسب تمامی آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.

کد خبر 790065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.