تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل صاحب‌ روضات تأثیر مثبتی در روان‌سازی ترافیک دارد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: بخشی از پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل اتصال خیابان صاحب‌ روضات به خیابان بهستان در حداقل زمان ممکن به سرانجام رسیده است و تأثیر مثبتی در روان‌سازی ترافیک دارد.

سرهنگ علی‌اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه پل اتصال خیابان صاحب روضات به خیابان بهستان و تعریض بزرگراه شهید خرازی اظهار کرد: این پروژه چندین سال به تعویق افتاده بود، اما در دوره ششم مدیریت شهری اصفهان با مصوبه شورای ترافیک شهر و استان اصفهان، اجرا شد.

وی افزود: این پروژه در حداقل زمان ممکن به سرانجام رسید که از مزایای آن می‌توان به اتصال غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی و تعریض بزرگراه اشاره کرد و تأثیر مثبتی در روان‌سازی ترافیک دارد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: امیدواریم سایر پروژه‌های مورد نیاز نیز برای کاهش تراکم و بهبود ترددها در سطح شهر اجرایی شود.

زارع گفت: پلیس راهور آمادگی لازم را برای اجرای این طرح‌ها به‌منظور ایجاد ترافیکی ایمن و روان در سطح شهر دارد.

وی با بیان اینکه افزایش دسترسی‌های ترافیکی به‌طور مستقیم موجب روان‌تر شدن ترافیک و رفع مشکلات و باز شدن گره‌های ترافیکی می‌شود، خاطرنشان کرد: پروژه پل صاحب روضات نیز یکی از همین پروژه‌ها است که می‌تواند در رفع مشکلات ترافیکی نقش‌آفرین باشد.

کد خبر 790062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.