انتخاب استاندار غیربومی زیبنده اصفهان نیست

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زیبنده اصفهان نیست که با وجود این همه مدیر استاندار غیربومی برای آن انتخاب شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم شهریور_ در صدوچهل‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) اظهار کرد: امروز مهمترین موضوع استان انتخاب استاندار است؛ گاهی گفته می‌شود قرار است استاندار غیربومی و پروازی انتخاب شود؛ آیا بزرگ‌ترهای استان چنین موضوعی را می‌پسندند.

وی افزود: نمایندگان مجلس رایزنی کنند و اگر کاهلی کنند بعد هرچه تلاش کنیم اقدامات لازم انجام نمی‌شود. زیبنده اصفهان نیست که با وجود این همه مدیر استاندار غیربومی برای آن انتخاب شود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وضعیت شهرداری منطقه ۳ و بافت تاریخی گفت: وقت آن است که شهرداری این منطقه شهرداری بافت تاریخی شود، زیرا بیشترین بافت تاریخی و مهمترین ویرانی‌های بافت تاریخی در این منطقه قرار دارد. شهرداری منطقه تاریخی نباید فقط روی برگه باشد و باید اقدامات ویژه‌ای در این زمینه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: ما نیازمند متولی شهرداری بافت تاریخی هستیم تا کمک کند که مشکلات مردم برطرف شود و سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگ وارد این حوزه شوند؛ ما هزینه‌ای مدنظرمان نبوده و بیشتر استفاده از ظرفیت مردم را مدنظر قرار داده‌ایم.

میرباقری با اشاره به شهرک سلامت گفت: تخلفات حول این شهرک نباید فرصت گردشگرپذیری را از اصفهان بگیرد.

وی بیان کرد: چهارباغ در ابتدای این دوره شرایط مناسبی داشت، اما در حال حاضر تنها شاهد برگزاری چند رویداد در آن هستیم، از این‌رو درخواست داریم که توجه ویژه‌ای به این گذر تاریخی صورت گیرد.

کد خبر 790060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    4 6
    دو باشگاه فوتبال دارید تو اصفهان بدون بازیکن بومی اون وقت دنبال استاندار بومی هستید؟
    • محمد IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      0 0
      مثلا تهران با بیست میلیون جمعیت چندتا بازیکن هاش بومی ان
    • ایرانی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      0 0
      چه قیاس بیخودی